אירועי בוטיק – הטרנד שסוחף את עולם האירועים הישראלי

טרנד ה"בוטיק" אותו אנו מכירים מתחומים שונים, החל חנויות אופנה קטנות ויוקרתיות ועד למסעדות או ליקבים אקסקלוסיביים, הגיע גם לעולם החתונות והאירועים החגיגיים.

הכוונה כאן, בדומה לתחומים האחרים בהם משתמשים במושג "בוטיק" היא לאירוע בעל אופי קטן, אינטימי, יוקרתי ומסוגנן. מה גורם לאנשים רבים בארץ לבחור לחגוג מאורע משמח באירוע בוטיק, היכן מתאים לערוך אירוע בוטיק ומה מאפיין אירועים אלו?

 

אירוע עם אופי ייחודי שמעוצב על פי טעמם של בעלי השמחה

לאנשים שונים טעמים והעדפות שונות, והדבר בא לכדי ביטוי גם באירועים חגיגיים ובמיוחד בחתונות – כל זוג מעוניין לשים את הדגש במקומות מעט שונים, מעוניין בעיצוב מעט שונה או בתפריט קייטרינג ייחודי. במיוחד בישראל ובעידן בו אנו חיים כאשר אירועים חגיגיים הם נפוצים כל כך וכולנו מוזמנים לפחות לכמה כאלו מדי שנה, עולה בקרב זוגות ואנשים רבים הרצון לייחד את האירוע שלהם, להעניק לו אופי וגוון אישי אשר מייצג אותם.

זהו בדיוק אחד המאפיינים העיקריים של אירוע קטן – מדובר באירועים המעוצבים באופן ייחודי, כל אירוע בפני עצמו. לכן, ניתן כאן מקום מיוחד לביטוי עצמי של בעלי השמחה, וליצירת אירוע בעל חותם אישי מובהק.

אירועי בוטיק מתאפיינים לרוב במספר מוזמנים מצומצם ובאווירה אישית ואינטימית. אווירה זו היא אחת הסיבות לפופולאריות העצומה של חתונות קטנות בשנים האחרונות – זוגות רבים מעוניינים בחתונה בה הם מכירים בצורה אישית ואינטימית את כל המוזמנים (מה שלא קורה כאשר עורכים חתונה של מאות רבות של מוזמנים וביניהם רחוקי משפחה, חברים של ההורים מהעבודה וכו'…). אך מלבד לגודל האירוע עצמו, מה שהופך אירוע לאירוע בוטיק זה האיכות – הקפדה על קייטרינג גורמה איכותי במיוחד, דאגה לכל הפרטים הקטנים של ההפקה (הכל חייב להיות מקצועי ומדויק, החל מעיצוב הפרחים והשולחנות ועד לסוג המוסיקה המתנגנת לאורך האירוע) וכו'. בקיצור – אירוע שמתאפיין ברמה גבוהה במיוחד, מסוג האירועים שמיד כאשר מגיעים אליהם מרגישים כי הושקעו כאן הרבה מאוד זמן, מאמץ ובעיקר עיצוב יצירתי וטוב טעם על מנת להפכו לאירוע מיוחד ואקסקלוסיבי.

 

חתונה ביקב ומקום לאירועי בוטיק בשרון – היכן מתבקש לערוך אירוע בוטיק?

בבואנו להפיק אירוע בוטיק, כדאי להתמקד בעיקר בשני מאפיינים עיקריים וחשובים. הראשון הוא אנשי המקצוע שיסייעו לנו לבנות ולהפיק את האירוע, והשני הוא המיקום. בכל הנוגע לאנשי מקצוע, קיימים מפיקי אירועים וחתונות המתמחים באירועי בוטיק, ויידעו דיוק מה לעשות וכיצד להכווין אתכם על מנת להפיק עבורכם אירוע קטן ומושלם. על פי רוב אלו אמורים להיות אנשים יצירתיים, ולא רק פרקטיים, אשר יוכלו להכניס סגנון וטעם טוב לבחירות השונות המתבצעות במסגרת הפקת אירוע מסוג זה.

בכל הנוגע למיקום, בחירה נכונה של מקום המתאים לאירוח אירועים אילו כבר תעשה עבורכם חלק ניכר מהעבודה. במקומות רבים כאלו גם יוכלו להציע לכם שירותי הפקה או הכוונה למפיקים המתמחים באירועים קטנים.

אילו מקומות מתאימים לאירוח אירוע בוטיק? על פי רוב אלו יהיו מקומות פסטוראליים וייחודיים, הנבדלים ממרבית גני האירועים ואולמי השמחות. דוגמה טובה היא חתונה ביקב יוקרתי ופסטוראלי, המהווה מיקום מתבקש לאירוח אירוע בוטיק. מקום לאירועים חגיגיים בשרון המורכב מכרם פסטוראלי ויקב היסטורי ומסוגנן מציע כמובן בסיס אופטימאלי ליצור אירועי בוטיק בלתי נשכחים. דוגמה נוספת המתאימה למי שמתעקש להישאר בגבולות העיר היא מבנה עתיק ביפו אשר עבר הסבה לאירוח אירועים. קיימים כמה מבנים כאלו, הן ביפו והן במקומות מסוימים בירושלים ואפילו בחיפה, אך מרבית המעצבים והמפיקים המתמחים באירועי בוטיק מסכימים כי אין תחליף ליציאה קצרה מהעיר ולעריכת אירוע הבוטיק במקום פסטוראלי, עם נוף והרגשה של טבע. מכיוון שאירועים אלו הם לרוב קטנים ומצומצמים, ניתן בעיקרון להסב כמעט כל מקום לאירוח אירוע בוטיק. עם זאת, כפי שכבר ציינו, על ידי בחירת מיקום "טבעי" ומתבקש דוגמת יקב פסטורלי או מיקום היסטורי מרשים אתם כבר חוסכים לעצמכם חלק ניכר מהעבודה – כאשר המקום המארח את האירוע משדר בפני עצמו אווירה נעימה וביתית, מרשימה ואקסקלוסיבית – שאר ההכנות וההתאמות הנדרשות על מנת להפוך את האירוע לבוטיק הן קטנות ופשוטות הרבה יותר.

 

להזמנת מקום לאירוע באולמות היקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530