משלבים טיול עם אירוע ביקבי בנימינה

מי אמר שאירוע מושלם חייב להיות כל מה שהמוזמנים שלכם כבר מכירים? בואו ותפתיעו אותם באירוע מיוחד ומקורי יותר. יקבי בנימינה מציעים שילוב של טיול מרתק ביקב מוביל בעל היסטוריה עשירה, עם אירוע הנערך באחד משלושה אולמות לאירועים קטנים עד בינוניים או בגן אירועים הפעיל בימות הקיץ.

טיול קסום ששיאו סיור ביקב

הטיול שהמוזמנים שלכם יזכו בו אינו מתחיל ומסתיים בין כתלי המבנה ההיסטורי המשמש כיום כמרכז המבקרים של יקבי בנימינה. למעשה האווירה הציורית הופכת מוחשית כבר בנסיעה בכבישים הנושקים למורדות רכס הכרמל המלכותי. המושבה בנימינה עצמה, שבמרכזה שוכן היקב, היא בעלת אופי ייחודי המשרה שלווה ונועם על מבקרים רבים הפוקדים אותה מדי שנה.

גם אם המוזמנים לאירוע ישימו פעמיהם ישירות למרכז המבקרים של יקבי בנימינה אין ספק שהדרך לשם, שסופה בצעידה לאורך שדירת גפנים, תותיר עליהם רושם שבכוחו לעודד השארת הצרות מאחור והגעה במצב רוח מרומם. עם הכניסה למבנה האבן העתיק ששופץ ושוחזר תוך שמירה קפדנית על רוח התקופה נפתח לאיטו עולם מופלא אותו יודעים מלווי הקבוצות המסורים שלנו להציג באופן מקצועי וידידותי. טעימות מן היינות השונים, מהם כאלה שזכו למוניטין בין לאומי, מעוררים את התיאבון ותורמים להפיכת האווירה לעליזה ונינוחה לקראת תחילת האירוע עצמו.

סיור ביקבי בנימינה הוא חוויה בלתי נשכחת

יקבי בנימינה הם מקום שכדאי לבקר בו. היקב ממוקם בלב אזור קסום באתר אותו הברון דה רוטשילד בחר בעצמו כמתאים במיוחד להקמת מפעל בשמים מפרחי יסמין הגדלים בגנים באזור עד עצם היום הזה.
בזכות ההיסטוריה העשירה מובלים המבקרים ביקב דרך תקופות שונות של ההתיישבות הציונית בארץ, מראשיתה ועד ימינו אנו. עולם היין מוצג על מלוא הדרו על ידי מלווים ממרכז המבקרים שלנו.
במהלך הסיור מתוודעים המבקרים לתהליך המרתק של הפקת יין, החל מן התנאים הייחודיים הדרושים לשם גידול ענבים איכותיים וכלה בקטיפת תארי יינות מצטיינים באירועי יוקרה נוצצים ברחבי העולם.
במהלך הסיור המבקרים מוזמנים לטעום מגוון יינות, חוויה שונה בתכלית משתיית יין בנסיבות אחרות שכן הטעימות מלוות בהסבר מקצועי על ניואנסים שבארומה ובטעמים.

אירוע יוקרתי ומפנק

ביקבי בנימינה יודעים שקסם הטיול המוביל את המוזמנים שלכם לאירוע מחייב הפקת אירוע ברמה ראויה.
לשם כך עוצבו בקפידה שלושה אולמות בהם נערכים לאורך השנה כולה אירועים קטנים ובינוניים משלל סוגים. יינות מעולים ראוי שיוגשו לצד מזון ברמה הקולינארית הגבוהה ביותר. רק מנות מסוג זה מבושלות במטבח הכשר במקום. שילוב של טיול ואירוע ביקבי בנימינה יותיר את המוזמנים שלכם שבעי חוויות, יינות ומזון מלכים.

להזמנת מקום לאירועים פרטיים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530