תכנים לשילוב עם אירוע ביקב

אחרי שבחרתם נכון והחלטתם לערוך את האירוע הבא שלכם ביקב, כדאי שתחשבו על התכנים המתאימים. לא כל פעילות יכולה להשתלב ביקב ולכן כדאי לבצע מראש את ההגדרות הדרושות. ראשית, חשבו על קהל היעד, גילו ומינו. קהל יעד צעיר יאפשר פעילויות רגליות או ספורטיביות, בעוד קהל בוגר יותר יעדיף הפעלה תוך כדי ישיבה.

לאחר מכן החליטו על הקוסנפט והגדירו את מסגרת התקציב. בצורה כזו תוכלו לחסוך הוצאות בלתי רצויות ולהפנות משאבים אל תכנון האירוע המושלם. אירוע ביקב מבטיח גישה אל סדרות יינות משובחות ולכן לא צריך לדאוג לנושא של שתייה ואלכוהול, אולם מאוד כדאי להקפיד על אוכל ברמה גבוהה. בין אם מדובר על תפריט כשר, חלבי או בשרי, כל תוכן לשילוב עם אירוע ביקב חייב להתבסס על חוויה קולינארית שלמה ועשירה.

נצלו את האינטימיות ביקב לסדנאות וסיורי טעימות

יש הרבה דוגמאות לתכנים המתאימים עבור שילוב עם אירוע ביקב. ניתן להתחיל עם מספר אפשרויות בולטות ולהזכיר את הנושא של סדנאות: אירוע ביקב מאפשר גיבוש ואינטימיות אשר אינם קייימים במקומות אחרים. כדאי לנצל זאת ולבדוק אפשרות של קיום סדנאות. הסדנאות הפופולאריות והרלוונטיות הן סדנת אלכוהול, סדנאות בישול או סדנאות אמנותיות. היקב יכניס את האורחים שלכם אל האווירה הנכונה ומובילי הסדנה יוכלו לעורר שורה ארוכה של תחושות חדשות. מומלץ לשדרג את האירוע במימד נוסף מהיקב עם סיור בכרם, הדרכה של אנשי מקצוע וטעימות יין.

אפשרות נוספת היא לשלב במהלך אירוע ביקב גם תכנים הומוריסטיים. אפשר לערוך מראש מצגת או סרטון, להזמין אומן או לבקש מהאורחים לקחת חלק פעיל באירוע. הומור הוא דרך מצוינת להפיג את המתח ולעודד את המשתתפים ליצור קשר אישי אחד עם השני.

משחקי גיבוש וטיפים נוספים

גם משחקי גיבוש יכולים להוסיף תכנים מעניינים אל אירועים ביקב. במשחק אימפרוביזיציה משתתפים ארבעה אורחים, כאשר שניים מדברים בשפה לא ברורה והשניים האחרים מתרגמים אותם במטרה לגלות נושא הנקבע על ידי הקהל. מנגד, המשחק הקלאסי "אמת או שקר" מקבל משמעויות חדשות לחלוטין באירוע הנערך בצורה בוגרת ומשוחררת.

התכנים לשילוב עם אירוע ביקב נקבעים על ידכם ותוכלו לבחור אותם על פי ניסיון העבר. אם קיימתם אירוע במסעדה ולא הצלחתם להגיע במהלכו אל המסלול הרצוי, נסו לשנות גישה וקונספט. זכרו כי ביקב תמיד יהיו נציגים אשר יוכלו לעזור לכם. בחרו את האולם המתאים עבור האירוע, בדקו עם איזה מבין התכנים אתם מרגישים בנוח ואל תתביישו להתייעץ עם חברים, בני משפחה או קולגות. בסופו של דבר, המטרה של אירוע ביקב היא להכניס אתכם ואת האורחים אל מצב רוח מתאים. שלבו את התכנים לפי אופי האירוע ותוכלו להבטיח שעות ארוכות של הנאה, גיבוש ויצירתיות.

להזמנת מקום לאירועים פרטיים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530