איך בוחרים חבילות שי לעובדים

כל השנה אנו ממתינים לתקופת החגים אשר יספקו לנו מרגוע, חופש ובעיקר זמן איכות עם המשפחה. היות שרובנו אנשים עסוקים שנמצאים במסגרת כל שהיא של מקום עבודה, מובן מאליו שנצפה לסוג מסוים של תגמול על הימים הארוכים שהשקענו במקום העבודה. אין זה משנה אם מדובר על מפעל, חנות, חברת הייטק או כל סוג אחר של עבוד, כאשר מגיעים החגים הם תמיד מביאים איתם חבילות שי.

מתנה מהבוס

כל מנהל יודע שאין מנוס מחלוקת שי לעובדים המסורים ובכל מקום עבודה השי הוא שונה. מאידך במקרים רבים מדובר על אותו סגנון של חבילות שי לחג שיכללו בדרך כלל יין, שוקולד, חטיפים ולפעמים מוצרי חשמל לבית או חופשה.

אז מה ניתן להעניק בתור שי לחג

אם כבר החלטתם להעניק שי לעובדים אז ניתן להגיע לרמות שונות של השקעה כאשר מומלץ ללכת על האיכותי ביותר ולא לחפש קיצורי דרך. העובדים יהיו אסירי תודה ויעריכו מאוד את המתנה שתוענק להם ולמשפחתם:

• מוצרי מזון הם בהחלט בחירה טובה אך חשוב להקפיד שהם יהיה מובחרים ביותר. אם מדובר על שוקולד אז ללכת על הטוב ביותר, שוקולד בלגי או שוויצרי. יין גם הוא רעיון מצוין וכמובן שגם כאן כדאי לבחור ביין שיתאים להלך החג. חבילות שי לראש השנה יוכלו להכיל גם פותחן בקבוקים נאה ומהודר, מעמד בקבוקי יין ועוד.

• כדאי להשקיע גם בעיצוב של המארז. למראה ישנה חשיבות גדולה בקרב מי שמקבל את השי וככל שתשקיעו יותר כך יעריכו את השי יותר.

• כל מוצר או גאדג'ט חדש בתחום המזון או בכללי יוכל להיכנס לשי ולהעלות את ערכו. ניתן כיום למצוא סוגים שונים של מכשירים יעילים ופרקטיים.

מה כדאי לבדוק

ראשית אם מדובר על שי שמכיל דברי מזון אז יש להקפיד על תאריך התפוגה שלו. כדאי גם לוודא שהוא היה מאוחסן במקום מתאים, לא במקום חם מידי או לח. רצוי לבצע סקר שוק קצר שיסייע לכם להבין מה טווח המחירים שקיים בשוק. ישנן חברות אשר עוסקות בתחום באופן מקצועי וכדאי לפנות קודם כל אליהן.