איך לערוך את המסיבה המושלמת?

מסיבה יכולה להיות קרנבל כייפי שמנפיק מאות תמונות בסטורי, אבל עלולה להיות גם גוש שעמום שבמהלכו אנשים שלא מכירים אלה את אלה פשוט יישבו ויבהו בסמארטפון שלהם, בדיוק כמו שאתה עושה עכשיו. רגע, גם אתה ברגע זה מבלה באיזו מסיבה לא מוצלחת? מממ… אז החלטת לערוך מסיבה? הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפוך את האירוע שלך לחגיגה תוססת ומוצלחת.

 

לא רק אוכל ומשקאות

מעבר לכיבוד, כדאי לך להצטייד בכל מיני פינוקים של מסיבות, שעוזרות לעורר את האורחים. למשל שרשראות, צעיפים, צמידים וכובעים זוהרים, אקדחי מים (אם המסיבה נערכת על גג או בגינה), ציוד לקריוקי (אם השכנים חירשים) וכן הלאה.

דע את הקהל שלך

אל תדחוף בכוח לתוך המסיבה שלך אנשים שלא מסתדרים ביניהם, או ששונים אחד מהשני באופן שלא ניתן לגשר עליו בערב אחד. כמו כן, היה רגיש לסוג הקהל שלך. אם אתה מזמין את הבוסים שלך למשל, אתה לא יכול להזמין אנשים שעובדים תחתם ולצפות שתהיה אווירה משוחררת. אם יש לך חברים ממקומות שונים זה יכול להיות נפלא להזמין את כולם, אבל אולי כדאי לחשוב על כמה הפעלות שיגרמו לכולם לשחק / לעבוד / להשתעשע ביחד (כן, זה נשמע מטופש, אבל זה יציל לך את המסיבה).

היה רגיש לאווירה

אם הכנת כל מיני שעשועוני מסיבה והם לא עובדים לך, אל תתעקש. שים לב לאווירה, לפרצופים, לווייבים. אם המוסיקה לא גורמת לאנשים לרקוד, החלף למשהו אחר. אם האורחים נראים מנומנמים תפעיל אותם. לפעמים דווקא כשמכבים את האור ומשאירים כמה אורות קטנים וזוהרים מהצג, זה מאפשר לאורחים להשתחרר ולרקוד בפראות ובכיף.

אל תחסוך על היין

יין טוב לא חייב לעלות הון עתק, והוא בהחלט משפר משמעותית את האווירה של כל מסיבה. מעבר לכך שאנשים משתחררים כשהם לוגמים יין, זה עושה משהו לאורחים כשהם רואים שהשקעת בהם, וקנית יינות מיקב שהם מכירים ואוהבים. יין טוב עוזר לאנשים להירגע ולתקשר אלה עם אלה, גם כשהם לא מכירים היטב. נוסף על כך ליין יש אפקט של צביעת החיים בוורוד – יינות וטעמים משובחים נותנים לנו הרגשה של החיים הטובים. אם בא לך ממש לפנק ולהרים את הרמה של האירוח שלך, תציב כמה בקבוקים של יין ותאפשר לאנשים לערוך לעצמם טעימות יין, משולבות עם טעימות של חטיפים מיוחדים. אם האורחים שלך מסורתיים או שאתה בעצמך מקפיד על כשרות, כדאי שתדע שיקב בנימינה הוא יקב כשר שמנפיק יינות כשרים משובחים במיוחד, אז לך על זה.

 

שמור על איזון מגדרי ומספרי של מספר האורחים

מסיבה טובה חייבת להיות מאוזנת מבחינת היחס של בנים בנות. מסיבה שמבלים בה רוב מוחלט של בנים תבריח את מעט הבנות שכן העיזו ובאו, ומסיבה של רוב נשי תיראה מהר מאד כמו מסיבת פיג'מות סגורה. גם מבחינה מספרית, חשוב מאד להיות מדויקים: יותר מדי אנשים בתוך דירה ממוצעת (שלא לומר, דירת סטודנטים קטנה) יהפכו את המסיבה לסיוט, שבה אי אפשר לדבר או לזוז. לעומת זאת מספר קטן מדי של אורחים ייראה כאילו אף אחד לא רצה לבוא, ויקרין שיממון. מה המספר המדויק? תלוי בסוג המסיבה שלך. אם זה יותר ערב חברים, שבו אתם יושבים ומשוחחים, עדיף להזמין עד עשרים וחמישה חברים, לא יותר. אם זו מסיבה אמיתית, שישים אנשים זה המספר המקסימלי לדירה ממוצעת, ועדיף לך שיגיעו לפחות ארבעים.

 

לפרטים נוספים התקשרו אלינו.