אירוח עסקי כמו בחו"ל

אנשי עסקים רבים שעובדים עם עמיתים ממדינות אחרות, חשים פעמים רבות את ההתלבטות היכן ואיך לארח אותם בכנסים העסקיים שמתקיימים בארץ. אנשי עסקים מחו"ל רגילים לאירוח ברמה גבוהה מאד באירועים עסקיים, אך מצד שני, אם הם כבר באים לארץ, לא כדאי לארח אותם במקום יפה ועם זיקה ברורה למדינה ולהיסטוריה שלנו? הנה הזדמנות לשלב: מרכז כנסים מקצועי ומצויד לעילא, שממוקם בלב פרדסים וכרמים בשרון, עם חיבור לארץ ישראל הישנה והטובה.

 

אירועים עסקיים עם תוכן עשיר

לכל אירוע עסקי, בין אם הוא מיועד לאנשי עסקים מחו"ל ובין אם הוא עבור אנשי עסקים ישראלים, יש מטרה עיקרית וכמה מטרות משניות. מן הסתם, אתם – שעורכים את האירוע – ניסחתם לעצמכם מה מטרת ההתכנסות, מה אתם רוצים להשיג ממנה ומה אתם רוצים שהאורחים שלכם ייקחו אתם הביתה, ברמה הרעיונית כמובן. יקב בנימינה הוא מקום לאירועים עסקיים שמאפשר לכם להעניק אירוח עסקי ברמה גבוהה מאד מבחינה מקצועית, עם כל הציוד הטכנולוגי והמולטימדיה הנדרשים לצורך העברת מצגת, פרזנטציות, נאומים וכדומה – אך יחד עם זאת גם נותן ערך מוסף של חיבור לאדמה שלנו, להיסטוריה שלנו ולציונות עצמה. האורחים שלכם, כחלק מהפעילות או בהפסקה שלהם, יוכלו לבקר בכרם וביקב, ללמוד איך מכינים ואיך טועמים יין, לשמוע ולבקר במפעל, שפעם שימש כסליק של ההגנה. גם סתם לטייל בשבילים הירוקים שמחוץ למתחם, להריח את ריק האדמה ולהשקיף על רכסי הכרמל המיתמרים ממול. אירועים עסקיים בבנימינה נותנים את השילוב החד פעמי שבין המתוחכם לציורי, בין שיא המודרניזציה ובין עבודת האיכר הפשוטה.

 

אירוח פרטי מפנק

אירועים עסקיים בשרון נחשבים איכותיים באופן כללי, מהסיבה שמרוב המקומות בארץ קל להגיע לשם, ויש גם הרבה מה לעשות ולטייל באיזור שליד. יקב בנימינה מתעלה על הירוק הציורי שבתוכו הוא טובל, ומשדרג את ההנאה של אורחיו עם שפע של אוכל משובח, אלכוהול איכותי במיוחד, ושירות אישי לכל אורח. התחושה הכללית היא של פינוק, כאילו שהוזמנתם לאירוע פרטי של העשירון העליון. ברמת התוכן לאירוע העסקי, אתם יכולים לחשוב על הרבה מאד סוגים של פעילויות. השטחים הפתוחים בחוץ ומזג האוויר הנאה מזמינים שלל הפעלות גם מחוץ למתחם האירוח: טיולים, טיולי ג'יפים, תחרויות היתוליות, פעילויות גיבוש, ועוד. אם אתם מתכננים אירוע עסקי, כדאי לכם לקפוץ ולעשות סיבוב במתחם של יקב בנימינה, להבין את מגוון האפשרויות שהמקום מציע, ולתכנן את הפעילויות שלכם בהתאם.