אירועים עסקיים – בגן או באולם?

מרבית הארגונים, בתי העסק והחברות עורכים אירועים עסקיים מסוגים שונים אחת לתקופה. אלו יכולים להיות אירועים המוגדרים עבור מטרה מסוימת (דוגמת השקת מוצר, יחסי ציבור וכד') או אירועים בלתי רשמיים הנערכים למטרות כלליות יותר, דוגמת גיבוש בין עובדי הארגון, אירועים אליהם מוזמנים גורמים רבים מתוך האירוע ומחוץ לו למטרות היכרות והווי וכו'.

בעוד אירועים מסוג זה הפכו נפוצים מאוד בישראל ובעולם המערבי כולו בעשורים האחרונים, רבים מנסים למצוא את הנוסחאות לעריכת אירועים עסקיים מוצלחים. במיוחד מעניין לבחון את השאלה –באיזו משתי האפשרויות העיקריות הזמינות עבורנו עדיף לבחור לערוך את האירוע העסקי – אולם שמחות סגור או גן אירועים פתוח?

 

מרבית האירועים היוקרתיים מתאפיינים כיום באזור פתוח ופסטוראלי

מזה זמן רב שקיימת נטייה ברורה בעולם האירועים הישראלי, הן הפרטיים והן העסקיים, לטובת גני אירועים. ישראלים רבים רואים את היתרון הברור של גן אירועים פתוח, פסטוראלי ומלא בצמחים וכו', כמקום לאירוח אירוע חגיגי.

כאשר מדובר באירוע עסקי, יש להתחשב גם בסוג האירוע עצמו, כלומר – במטרותיו העיקריות. עבור אירועים עסקיים רבים, הגן הפתוח מהוא מתבקש ואפילו הכרחי – הן כאשר מדובר באירוע עסקי יוקרתי אליו מוזמנים גורמים חשובים מאוד מבחינתו של הארגון העורך את האירוע (דוגמת לקוחות פוטנציאליים גדולים) והן כאשר מדובר באירוע חברה "קליל" ובלתי רשמי, בכל מקרה אזור פתוח עם גינה רחבת ידיים נשמע כמו המקום הנכון עבור אותו אירוע.

גן אירועים מטופח גם מתקשר בעיני מרבית האנשים כיום ליוקרתיות וסגנון – מאפיינים שכל מי שעורך אירוע עסקי שואף שיהיו נוכחים גם באירוע שלו. האווירה המעט פחות רשמית של גן פתוח גדול, יחד עם ההרגשה הנוצרת של שטח רחב ידיים בו האירוע לא ירגיש צפוף, הופכים את הגינות הפתוחות של גני האירועים לאופציה המועדפת כיום בעולם האירועים הישראלי, וגם בעולם האירועים העסקיים.

 

לשלב בין גן פתוח לאולם סגור וליהנות מכל העולמות

כמובן שמרבית המקומות האיכותיים המתמחים באירוח אירועים חגיגיים בארץ מציעים כיום שילוב בין שתי האפשרויות – אולם סגור ולצידו גן פתוח ומטופח. כך, ניתן לשלב בין סביבה סגורה וממוזגת במקרה של ימים חמים, או מוגנת מפני רוחות וגשם בעונת החורף, לבין גן פתוח ומטופח – סביבה אשר באקלים הישראלי מתגלה כרלבנטית לאורך מרבית השנה.

למרות שמרבית המקומות מציעים שילוב כזה או אחר בין אולם סגור לגן פתוח, במקומות שונים השילוב הזה נעשה אחרת – היחס בין הגודל של האולם הסגור לגודלו של הגן הפתוח, האפשרות לערוך את כל האירוע רק באולם הסגור או רק באזור הפתוח וכו'.

 

בכל הנוגע לאירועים עסקיים, מעדיפים מרבית מפיקי האירועים כי לפחות חלק מן האירוע ייערך בגן הפתוח, ובמידה ומתאפשר, בעונות הנוחות יותר של השנה, לערוך את האירוע כולו בחוץ. האווירה הנעימה, הפסטוראלית, היוקרתית מצד אחד ובלתי רשמית מצד שני, משחקת תפקיד מפתח ברבים מהאירועים העסקיים.

 

להזמנת מקום לאירוע באולמות היקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530