היכן נרצה לערוך אירועים עסקיים לאורחים חשובים מחו"ל?

ישנם סוגים רבים ושונים של אירועים עסקיים של ארגונים, חברות ובתי עסק שונים, אך בחלק מן המקרים מדובר באירועים חשובים במיוחד, לפעמים אפילו אירועים הרי גורל. ברבים מן המקרים בהם נערך האירוע העסקי עבור אורחים חשובים המגיעים מחו"ל, מדובר באירוע חשוב במיוחד בו קיים צורך מהותי להשרות רושם טוב על האורחים ולגרום להם ליהנות ולהתרשם הן מהאירוע עצמו, הן מהחברה המארחת אותם ועורכת את האירוע והן מהסביבה המקומית (הן הסביבה העסקית והן ישראל בכלל…).

בחירה מוצלחת של המקום לערוך בו את האירוע העסקי החשוב כל כך היא קריטית להצלחתו – כיצד נבחר מיקום אשר ישרה את הרושם האידיאלי על האורחים שלנו מחו"ל?

 

לשלב בין האיכות הגבוהה ביותר לבין סביבה נעימה, מעניינת ומסבירת פנים

בחפשנו אחר מיקום מוצלח לערוך אירוע עסקי בו אנו מארחים אורחים חשובים מחו"ל, נרצה לחפש אחר שילוב בין שני אלמנטים עיקריים:

הראשון הוא איכות. איכות גבוהה ביותר של מזון, של משקאות, של שירות במהלך האירוע וכו'. איכות גבוהה, הן במזון ובאלכוהול המוגש באירוע והן בכל השירות מסביב, מעידה לא רק על סטנדרטים גבוהים שלכם (החברה העורכת והמארחת את האירוע), אלא גם על סטנדרטים מקומיים גבוהים – אורחים המגיעים ממדינה זרה יתרשמו יותר מהסביבה העסקית המקומית בישראל בכללותה בהתאם לחוויה האישית שיחוו באירוע שלכם.

האלמנט השני הוא סביבת האירוע – היכן האירוע עצמו ממוקם, הן מבחינה גיאוגרפית והן מבחינת הנוף והאווירה המושרית במקום. אווירה אקסקלוסיבית מצד אחד ונינוחה מצד שני, כפי שנרצה להשיג באירוע חשוב מסוג זה, תתקבל ביתר שאת כאשר האירוע עצמו יהיה במיקום פסטוראלי, נגיש ומרשים. חשוב שלאורחים יהיה נוח להגיע לאירוע (כלומר, שההגעה לא תהיה כרוכה בנסיעה ארוכה מדי), אך שהמיקום של האירוע ייראה שונה לחלוטין מהסביבה העסקית בה הם מתארחים (על פי רוב מדובר באירוח בתל אביב או בעיר גדולה אחרת), ויתאפיין בסביבה פסטוראלית, נעימה ומרהיבה בו זמנית. ככל שהסביבה בה נערך האירוע תהיה יותר מסבירת פנים עבור האורחים, כך הם ייצאו מהאירוע (ומהביקור כולו) עם הרגשה נעימה יותר, ועם נכונות גדולה יותר "לעשות עסקים" עם מארחיהם…

 

יקב פסטוראלי ואירוח גורמה במרחק קצר ממרכז הארץ

לאחר שסקרנו את האלמנטים החשובים והעיקריים שנרצה שיהיו באירועים עסקיים בהם אנו מארחים אורחים חשובים במיוחד מחו"ל, ננסה לשקלל את מכלול הדרישות הללו לכדי בחירת מיקום ממשי.

כאמור, נרצה שהמקום המארח את האירוע לא יהיה רחוק מדי מתל אביב, ירושלים ומרכז הארץ בכלל, בהנחה כי שם יתארחו אותם אורחים. לכן, נחפש מקום ברדיוס של לא יותר משעת נסיעה מתל אביב.

בנוסף, נרצה מקום פסטוראלי ונעים, וכזה המציע שירות ברמה הגבוהה ביותר. יקב פסטוראלי אשר הוסב לאירוח אירועי גורמה אקסקלוסיביים מהווה מועמד מוביל לסוג זה של אירועים. יקבי בנימינה, לא רק שעונים על כל הקריטריונים הללו, אלא גם מציעים פיסה של היסטוריה מקומית בה ניתן להתגאות ולהציג בגאווה לאורחים מחו"ל. מקום אשר אוצר בתוכו שנים רבות של היסטוריית התיישבות בארץ ישראל, ומביא כראיה לרמה המקצועית הגבוהה וחסרת הפשרות של המתיישבים במקום מבחר יינות משובחים המיוצרים ממש כאן – כל זה במקום בו נערך האירוע עבור האורחים החשובים שלנו.

בשילוב עם הכרמים הפסטוראליים המציעים גם כן מבט מעניין על ההתיישבות החקלאית בישראל, אנו סוגרים אירוע אשר יהיה אקסקלוסיבי וברמה הגבוהה ביותר, ימוקם במרחק נסיעה קצר ממרכז הארץ וגם יציע לאורחים הצצה על ההתיישבות בישראל, החקלאות המקומית והשאפתנות הישראלית להצלחה חסרת פשרות.

 

מכל הבחינות מדובר ללא ספק באירוע אשר ירשים עמוקות כל אורח עסקי המגיע מחו"ל…

 

להזמנת מקום לאירוע עסקי באולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530