איך לערוך אירוע עסקי באווירה אחרת

עם יד על הלב, מה אתם מרגישים כשאתם מקבלים עוד הזמנה לכנס עסקי? ליום עיון או לגיבוש של העבודה? תנו לנו לענות במקומכם כי התשובה ידועה מראש: לא בא לכם על זה. כבר הייתם בכנס עסקי לא מזמן, כבר חוויתם גיבוש של העבודה לפני חצי שנה. אתם מרגישים שאתם מכירים את כל סוגי האוכל .

כנס עסקי או לימי השתלמות – תתחילו לשנן שם חדש: יקב בנימינה. לא רק יקב משובח, לא רק אוכל גורמה ולא רק מתחם הנטוע בין כרמים ירוקים ומשקיף אל רכסי הכרמל – אלא גם מרכז פעילות עסקי מהנה ומפנק המצויד באופן החדשני ביותר לרווחתם של אורחיכם החשובים, והדרך הכי טובה להעביר איר מגישים באירועים כאלה, ואת כל הלו"ז שמתלווה לסיפור.

אבל את האירועים העסקיים של יקב בנימינה אתם לא מכירים. וזה כמו להתחיל מחדש, ולהגיע בפעם הראשונה לאירוע עסקי.

אירועים עסקיים בשרון במקום הכי יפה ומפתיע בארץ

אם אתם מעוניינים לבנות ערב גיבוש לעובדים שלכם, יום עיון באווירה כפרית מפנקת – או שאתם בכלל מחפשים מקום לאירוח אנשי עסקים לערב חד פעמי לאירוע עסקי מוצלח.

מיקום ותוכן האירוע חשובים להצלחת האירוע ולהשגת מטרותיו

מהרגע שהחלטתם לערוך אירוע עסקי, וזה לא משנה אם מדובר ביום עיון, סדנת עסקים או ערב גיבוש לעובדים, אתם מחויבים לתת להם אירוע ברמה שתפתיע אותם, תשמח אותם ותעניק להם ערך מוסף. מן הסתם, אם לא הייתם שואפים למצוינות, הייתם מסתפקים בעריכת האירוע במשרד או באולם כנסים ממוצע. אירועים עסקיים, בניגוד לימי גיבוש לעובדים – מאחדים לרוב אנשים רבים מתחומים דומים אך שאינם מכירים אלה את אלה, מה שיוצר אווירה מנוכרת בתחילת האירוע. כדי להתגבר על הפערים ועל המתח, כדאי ליצור כבר בתחילת הכנס פעילויות מהנות ומגבשות, שיאפשרו לכולם להכיר אלה את אלה לפני שנכנסים לדיונים עסקיים, למצגות ועוד. במתחם האירוח העסקי של יקב בנימינה מציעים לכם סיור ביקבים המהממים, הדרכה על סוגי היין עם טעימות (כמובן), ניצול השדות היפהפיים בחוץ לטיולי ג'יפים ועוד פעילויות רבות בהתאם לסוג הקהל שאתם מארחים. גם מיקום האירוע, בשרון המלבלב, קרוב מאד לאזורים רבים במרכז ואף צפונה משם.

טיפול מפנק, אוכל משובח והיין המפורסם של היקב

כשאתם מארחים במתחם העסקי של יקב בנימינה, אתם לא צריכים לשבור את הראש בכל נושא האוכל והשתייה. לגבי היין ברור שאתם מסודרים כי בכל זאת, אתם מתארחים ביקב מפורסם בעל שם עולמי. אבל גם לאוכל המשובח של שף היקב יש הרבה סיבות לבלוט: אנו בטוחים שהאורחים שלכם ישלפו את הניידים שלהם ויצלמו את המנות שלהם, שלא רק נראות מיליון דולר – אלא גם טעימות מאד, מיוחדות ומגוונות. בזכות הטיפול המסור של כל אנשי הצוות, האורחים שלכם זוכים לפינוק ברמה הכי גבוהה שיש. אם המטרה שלכם היא להכיר את האורחים שלכם ולקרב אותם אליכם (או אלה לאלה) לצורך הפרייה הדדית ובניית עסקים משותפים, הרי שאין ספק שהאירוע המושקע שלכם מעיד עליכם רבות מאד, ויעזור לכם להגשים את כל מטרותיכם.

 

אתם רק צריכים לקבוע תאריך, אנחנו עושים את כל השאר.

ביקב בנימינה עובדים אנשי מקצוע מנוסים שיודעים את עבודתם היטב, ולכן אתם, כמארחים, פטורים מדאגות מיותרות כמו נשיאה / השכרה של ציוד מולטימדיה, סחיבה של מסכים, ציוד נלווה ועוד. מתחמי האירוח העסקי של יקב בנימינה מצוידים היטב בכל מה שדרוש לאירוע עסקי מתקדם. בנוסף, אם אתם מעוניינים לשלב פעילויות חוץ כמו טיולים, תחרויות ועוד – צוות האירוח יעזור לכם להגות את הרעיונות וגם להגשים אותם.

 

למידע אודות אירועים עסקיים ביקב בנימינה אנא פנו אלינו בטלפון 04-6107530 או צרו איתנו קשר כאן.