איך לערוך אירוע פרטי בסטייל?

עונת האירועים בפתח, ואתם מוצאים את עצמכם בכל רגע נתון עם הזמנה ביד. לפעמים זה כבר קצת נמאס בעיקר שרוב האירועים, בואו נודה בכך, פשוט נראים, נשמעים ונטעמים בדיוק אותו דבר. איך יוצרים אירוע מושלם, שיחדש לאורחים שלכם, שיהמם אותם ברמת האוכל והאירוח?

אירוע שבאמת מכבד את האורחים שלכם

מכירים את זה שאתם מקבלים הזמנה לאירוע, באים מוקדם יותר מהעבודה, מתקלחים ומתלבשים יפה, מזעיקים בייביסיטר לילדים, נכנסים לאוטו, נוסעים שעה בפקקים, מגיעים לאירוע, משלשלים צ'ק בכספת, ופשוט מרגישים שמישהו מזלזל בכם באופן עמוק? האוכל לא מושקע, המלצרים אדישים, המקום לא ערוך כראוי בשום פרמטר, המוזיקה מציקה ואתם מחכים כבר חצי שעה שיביאו לכם את המשקה שביקשתם. אין דבר יותר מעצבן מכך שהאורחים מרגישים שכל ההשקעה שלהם לא מוערכת מספיק, ושהמארחים פשוט סימנו וי רק כדי לקיים את האירוע וליהנות מהצ'קים. אם אתם באמת מחפשים מקום לאירועים פרטיים שמבין מה לזה לארח ברמה הכי גבוהה שיש, אתם מזומנים להגיע ולראות אירוע ביקבי בנימינה.
אירועים פרטיים בשרון נחגגים לרוב באותם אולמות או גני אירועים, אך יקבי בנימינה הוא מעין סוד השמור למביני עניין בלבד, אניני טעם שסולדים מההמולה שאופפת אירועים גדולים ומחפשים לחגוג במקום איכותי, שקט וקטן.

 

אירועים פרטיים בתוך מבנה היסטורי עם ניחוחות של ארץ ישראל הישנה והטובה

יקבי בנימינה הוא מתחם לאירועים פרטיים הממוקם בתוך מבנה עתיק, הנטוע בתוך נוף ארץ ישראלי מרהיב של כרמים, יקב פורה ואפילו הבזקי ירוק מהכרמל. אם יש לכם אירוע פרטי של לא יותר מחמישים איש, זה המקום המושלם עבורכם. אוכל נפלא, אווירה של חו"ל, אפשרות לאורחים להתענג על טיול במתחם, בחצרות, ביקב, להתנסות בטעימות יין ועוד.

 

אירועים פרטיים בבנימינה – לחגוג כמו האצולה של פעם

בנימינה היא עיירה מרתקת עם הרבה מאד היסטוריה. זו חוויה לטייל בה ולדמיין את הרחובות והשדות שאהוד מנור הפליא עליהם בשיריו, שסוקרים את ילדותו שם. אם אתם עורכים את האירוע שלכם ביקבי בנימינה, אתם יכולים לערוך לאורחים שלכם טיול ברחובות המצויירים של העיירה, ולסיים אותו ביקב.