ראש השנה 2018 – חבילות שי שכייף לתת ומרגש לקבל

לקבל חבילת שי לחג זה תמיד כיף, כמובן שככל שהחבילה היא מושקעת יותר כך ההנאה ממנה תהיה גדולה יותר ונהיה גם אסירי תודה לאדם שהעניק לנו אותה. ככל שמתקרבים החגים אנו מוצאים את עצמנו ממתינים וכוססים ציפורניים לקראת השי שנקבל לכבוד החג. במקרים רבים חבילה כזו תכיל מגוון של דברי מתיקה, ברכה יפה, תווי קנייה וגם בקבוק יין להשלמת האווירה.

ראש השנה הוא אחד המועדים בהם אנו עושים שימוש ביין יותר מאשר בחגים אחרים שלאורך ימי השנה. היות שמדובר על חג בסגנון כזה יהיה זה אך מובן מאליו שיצורפו אל חבילות שי לחג בקבוקי יין איכותי. בבתים רבים נחשב היין בחג לבעל משמעות מיוחדת ועל כן חלוקת שי כזה היא בבחינת הענקה של מתנה שוות ערך מאוד.

היכן ניתן להשיג יין

בכל שנה מתחבטים בעלי העסקים והמפעלים איזה שי לראש השנה הם יעניקו לעובדים השנה. הישיבות סביב נושא זה מתחילות כבר חודש לפני המועד הרשמי של החגים ועל כן בסופו של יום מגיעים להחלטה סופית שגם השנה נעניק את אותה חבילה שהענקנו בשנה שעברה.

על מנת לחדש מעט ולהביא לאווירה טובה יותר בקרב העובדים מומלץ להתעניין בסוגים שונים של יין שניתן לשלבם בחבילות שי לעובדים. בקבוק היין מקרין יוקרה והופך את השי להרבה יותר נוצץ ויוקרתי. המראה של בקבוק יין אדום או לבן שמבצבץ מתוך החבילה בהחלט משדרג את החוויה כולה ומביא להתרגשות רבה בקרב העובדים.

ניתן להעניק מארזי יין יוקרתיים

כאשר מדובר על העובדים שלכם, בוודאי תרצו להעניק להם את הטוב ביותר, על כן ניתן להשיג מארזי יין משובח שכוללים כמה סוגי יין ומאפשרים לכל עובד לעבור את החגים בקלות. מארזי יין מפוארים ניתן להשיג במחירים סבירים למדי ולספק את החבילות בזמן וללא כל עיכובים מיותרים.

ניתן גם להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום כאשר מדובר על אנשים אשר מבינים ביינות, הם יוכלו לספק לכם את כל המידע הדרוש כך שתוכלו להחליט איזה מארזים לבחור. כאשר אתם בוחרים במארזי יין באיכות גבוהה אז כל בקבוק מקבל את הטיפול הייחודי שלו ונעטף על ידי אריזה שמתאימה לו באופן מדויק.

מתי כדאי להזמין את החבילות

כאמור אנו מתקרבים אל תקופת החגים בצעדי ענק וזה כבר אומר שקיים צורך להזדרז ולבחור את המארזים המועדפים עלינו. חבילות שי ללקוחות או לכל מטרה אחרת כדאי לבחור כמה שבועות לפני שמתחיל העומס. כך גם ניתן יהיה לבחור אותן בנחת ולא כל לחץ מסביב. מוטב לצוות למשימה כמה אנשים אשר מבינים ביין ובאריזות מתנה, הדבר החשוב ביותר הוא שהעובדים יקבלו את חבילות השי בזמן וללא כל עיכוב מיותר.

את החבילות כדאי לחלק על פני יומיים במקום העסק כך שאך עובד לא יישאר ללא חבילות שי לחג, כדאי גם לרשום את החלוקה בצורה מסודרת כך שלא ייווצרו כפילויות או תקלות טכניות שונות במהלך החלוקה.