חבילות שי משולבות שניתן להתאים לכולם

עונת החגים שוב בפתח, וראש השנה הוא ללא ספק אחד החגים החשובים בשנה, בו רבים מאיתנו מרגישים את הצורך להעניק מתנות שונות לאנשים שונים בחיינו. ברבים מן המקרים נעדיף ללכת על מתנה אלגנטית ומעט רשמית, דוגמת המתנות שנעניק לעמיתים לעבודה או לדודה המארחת את ארוחת החג. עבור מקרים כאלו, כמו גם עבור מתנות אישיות וקרובות יותר, חבילות שי משולבות לראש השנה הן הפתרון המתבקש. מה ניתן לשלב בחבילת השי וכיצד נתאים את הרכב החבילה באופן אישי עבור אלו שמיועדים לקבל אותה?

 

יינות משובחים מסוגים שונים, מתוקים ותוכן אישי – מרכיבים חבילת שי לראש השנה

אם כן, מה כוללות על פי רוב מארזי שי לחג, ומה כדאי שנוודא שכוללת חבילת השי שאנו מעניקים לחג (בהתאם לזהותם של מקבליה, כמובן)?

אחד הרכיבים המרכזיים והמתבקשים ביותר בחבילות שי לחג בכלל, ועבור ראש השנה בפרט, הם יינות. ליין מקום של כבוד בארוחת החג, ובכל מקרה תמיד נחמד לפתוח בקבוק יין טוב במאורעות חגיגיים ובארוחות חג משפחתיות. לכן, נהוג כי חבילות השי לראש השנה מכילות לפחות בקבוק יין אחד, וברבות מהן ניתן למצוא גם שניים ושלושה בקבוקים (ארוחות חג רבות כוללות את המשפחה המורחבת ומעל לעשרה אנשים, כך שבקבוק יין אחד עלול שלא להספיק…).

מלבד לבקבוקי יין (אשר מיד נגיע לאופן בחירתם הרצוי), כוללות מרבית החבילות לחג מתוקים מסוגים שונים. צנצנת קטנה של דבש היא כמובן מרכיב מתבקש, ובחבילות רבות נרצה להוסיף אולי כמה שוקולדים, או ממתקים אחרים עבור הילדים. ניתן למצוא חבילות מוכנות לחג אשר כבר מכילות כמה שוקולדים משובחים, ותמיד ניתן להוסיף לחבילה המוכנה עוד "תוספות" משלנו.

בנוסף לכל אלו, רבים בוחרים להכניס תוכן אישי כלשהו לחבילת השי לחג. זה יכול להיות כל דבר שבעולם, כל עוד הוא מכיל את ה"נגיעה" האישית שלנו, על מנת להראות שהשקענו מעט מחשבה ורצון טוב בחבילה, ולא "רק" קנינו חבילה מוכנה. תוכן אישי יכול להיות משהו שדורש השקעה מועטה יחסית, כמו ברכה או הקדשה אישית למקבלי החבילה, וניתן תמיד להשקיע קצת יותר. טיפ קטן – אם יש לכם ילדים, נסו לתת להם לצייר ציור או לכתוב ברכה אותה תצרפו לחבילה. ילדים הרבה פעמים אוהבים את היצירה הכרוכה בכך, וכל מי שיקבל את החבילה וודאי יתרגש למצוא בה ציור או הקדשה אישית מהילדים…

 

להתאים אישית את היינות ושאר מרכבי החבילה על פי זהות מקבליה

למרות שניתן למצוא כאן באתר מגוון חבילות מוכנות וארוזות לחג, אתם יכולים גם לבצע מעט התאמות משלכם. על פי רוב, נעדיף חבילות מסוגים שונים עבור מקרים בהן החבילה מיועדת עבור ארוחת החג אצל קרובי המשפחה, עבור העמיתים בעבודה, עבור משפחה עם ילדים או עבור הדייט הרומנטי שלנו. בכל מקרה כזה ניתן (ולפעמים אף רצוי) לשנות ולגוון מעט.

כבר הזכרנו את המקרה של ארוחת החג – במידה ואתם מעוניינים לספק את היין לארוחה במסגרת חבילת השי, חשוב לדאוג שבחבילה יהיו מספיק בקבוקים, בהתאם כמובן למספר האנשים הצפויים להיות באותה ארוחה. בנוסף, כדאי לוודא כי היינות שתכיל החבילה יתאימו לתפריט הארוחה הצפוי – יינות אדומים מסוימים מומלצים על פי רוב לליווי ארוחה בשרית, יינות לבנים עבור ליווי של ארוחה חלבית או ארוחת דגים וכו' (תוכלו למצוא כאן באתר המלצות להתאמת היין לסוג הארוחה).

במקרה בו אנו מעניקים את החבילה למשפחה עם הרבה ילדים, ייתכן כי נרצה לשים דגש דווקא על המתוקים בחבילה – להוסיף שוקולדים או פירות, ממתקים או אפילו יין תירוש, כך שגם הילדים יוכלו להרגיש חלק ממנהג שתיית היין בארוחת החג…

ועבור דייט רומאנטי בחג בו אנו בוחרים להעניק חבילה שלמה, או לפחות כמה מרכיבים ממנה – לכו על בקבוק היין המשובח והאיכותי ביותר שאתם יכולים למצוא, ואולי גם שוקולד מפנק…

 

להזמנת מארזי שי לחג ופרטים נוספים – 04-6107530 / winery-events@b-wines.com