חבילות שי לחג עם יינות כשרים מקומיים

חבילות שי לחג ניתן למצוא באינספור גרסאות שונות, הן כאלו המותאמות ספציפית לחג מסוים והן מארזים כלליים יותר, המתאימים לכל מאורע חגיגי. בעונת החגים אנחנו נתקלים הרבה פעמים בצורך להביא מתנה סמלית קטנה לקרובי משפחה או חברים המארחים אותנו, או למכרים עימם לא התראינו הרבה זמן. עבור מי שמחפש אחר מתנה סמלית אך גם מהנה, אשר תתאים בכל סיטואציה ולכל אדם, חבילות שי המבוססות על יינות כשרים מקומיים הן אפשרות מצוינת, אשר לא רק תביא עניין והנאה לשולחן, אלא גם לא מעט היסטוריה מקומית וגאווה ארץ ישראלית.

 

יין מיקב כשר וותיק המייצג את היסטוריית ההתיישבות הארץ ישראלית

בכל אחד מהמארזים החגיגיים המוצעים כאן ביקבי בנימינה, תמצאו לפחות בקבוק אחד של יין מקומי משובח – יין כשר אשר הופק ויוצר ביקב בוותיק והמוכר של בנימינה, יקב בעל היסטוריה ארוכה ומעניינת אשר מייצג בכמה מובנים שונים את מפעל ההתיישבות הציוני בארץ ישראל.

ההיסטוריה של היקב כאמור הולכת אחורה עד לתחילת שנות החמישים של המאה הקודמת, כאשר המבנה בו הוא יושב הוקם עוד לפני כן, בשנות העשרים, על ידי הברון רוטשילד כמפעל לבשמים. תחילת פעילות המקום כיקב מקומי החלה כאמור בשנות החמישים, בתקופה לא פשוטה כלל עבור המתיישבים בארץ ישראל. למרות כל הקשיים והאתגרים, החזיק היקב מעמד לאורך עשורים רבים, וגם כיום הוא פועל במלוא המרץ, משגשג ומייצר סוגים רבים ושונים של יינות כשרים הנמכרים בארץ ובעולם.

חבילות שי של היקב המכילות כמה בקבוקי יין מקומי משובחים נוצרת בתוכה כאמור את ההיסטוריה המרשימה הזו, אשר מובן מדוע מעלה רגשות גאווה לא רק בלבבותיהם של אנשי היקב והמעורבים בהפעלתו והצלחתו, אלא גם בקרב כל מי שמתעניין בהיסטוריה זו לעומק.

 

מתנה מושלמת לחג גם עבור שומרי מסורת, דתיים וחרדים

מלבד להיסטוריה המסקרנת האופפת את היקב הכשר הממוקם בבנימינה, חבילות השי המוצעות למכירה במקום אטרקטיביות מסיבות נוספות. אחת מהן היא ההתאמה לכל מי שעבורו מיועדת אותה חבילת שי, כולל שומרים מסורת, דתיים, חרדים וכל מי שחשובה לו השמירה על הכשרות, בנוסף לקנייה מתוצרת מקומית ארץ ישראלית. יקב זה הוא כאמור יקב כשר אשר מייצר יינות כשרים, כך שאין צורך לחשוש מפני סוגיה זו כאשר בוחרים חבילת שי לחג עבור חברים, קרובים או מכרים.

בנוסף, גם מרכיבים נוספים אותם ניתן למצוא בחבילות השי המוצעות על ידי היקב הם כשרים ומתאימים לכל אחד ואחת בארץ. בין אם מדובר בשמן זית מקומי משובח, בשוקולדים, קונפיטורות או כל מרכיב טעים אחר אותו ניתן למצוא במארז זה או אחר הנמכר ביקב, מדובר במארזים כשרים המתאימים כאמור גם לשומרי כשרות באשר הם.

מארזים אלו הורכבו ועוצבו במיוחד בהתאם לרוח החגים, כך שיתאימו לכל ארוחת חג, כמו גם למועדי חול "רגילים". ניתן למצוא כמובן מארזים המיועדים לחגים מסוימים (ובעיקר לראש השנה), אך כל מארז עשוי להתאים לכל חג, שכן הרכיבים הבסיסיים המרכיבים את אותם מארזים הם רכיבים המתאימים לרוח החג באשר הוא – יין, ליקר טוב, שוקולדים מתוקים וכו'.

 

המארזים מגיעים כאמור באריזות חגיגיות ואלגנטיות, כך שלא צריך להתאמץ ולעשות דבר לאחר שקונים אותן. ניתן כמובן גם להחליף את האריזה, את הסרט החותם את המארז וכו', במידה ואתם מעוניינים להוסיף טאץ' אישי למתנה. בכל מקרה, מדובר בפתרון המושלם לכל ארוחת חג, ולכל סוגי המארחים, קרובי המשפחה והחברים…

 

חגים שמחים!

 

להזמנת יינות כשרים לחצו כאן