איך להפיק חתונה קטנה כך שתרגיש גדולה

משנה לשנה בוחרים עוד ועוד זוגות ישראלים להתחתן בחתונה קטנה ואינטימית – כזו עם מעט מוזמנים אשר כל אחד ואחת מהם באמת קרוב לבני הזוג. הסיבות לערוך חתונה קטנה במקום אירוע גדול ורב משתתפים הן רבות ומגוונות – באירועים קטנים קל יותר לייצר אווירה משפחתית וקרובה בין כלל הנוכחים, העלות של חתונה קטנה היא לרוב נמוכה וסבירה יותר בהשוואה לעלות של חתונה גדולה וכו'. אך בעוד הם בוחרים בחתונה קטנה על פני גדולה ורבת משתתפים, זוגות רבים מעוניינים לרקוד על שתי החתונות – להתחתן בחתונה קטנה אשר נהנית מהיתרונות של אירוע קטן, אך מרגישה כמו אירוע גדול ומרשים. מהי הדרך להפיק חתונה קטנה יחסית אשר תרגיש דווקא כמו חתונה גדולה, ועדיין תיהנה מכל היתרונות השונים?

 

בחירת מקום קטן יחסית – כאשר בוחרים במקום בעל שטח קטן יחסית, ההרגשה שתתקבל בו עם מאה חמישים או מאתיים אורחים תהיה כמו ההרגשה של חתונה עם חמש מאות מוזמנים הנערכת במקום רחב ידיים וגדול יותר. כמובן שלא נרצה לבחור כל מקום קטן לאירועים, אלא כזה אשר למרות שאינו גדול, עדיין מרגיש מרווח יחסית ומכיל מספר אזורים שונים המאפשרים מעבר במהלך האירוע מאזור לאזור (לדוגמה – גינה או אזור פתוח וטבעי יחסית, רחבת ריקודים נפרדת, מקומות נוחים לשבת לאכול וכו'…)

 

עיצוב החלל בצורה חכמה – ניתן לבחור במקומות קטנים אותם ניתן לעצב מן היסוד עבור האירוע. במקרה זה, עיצוב נכון וחכם יכול לנצל את החלל הקטן באופן אופטימאלי, ולייצר תחושה של מרחב וגודל. למשל, על ידי הצבת קשתות בכניסה ובמסלול בו עוברים המוזמנים כאשר הם מגיעים לאירוע ניתן ליצור תחושה של מרחב ומקום רחב יחסית. באופן דומה, ניתן להשתמש ב"טריקים" עיצוביים רבים נוספים, כמו תאורה אשר יוצרת אפקט של מרחב בחלל המקום, משחקים עם צבעים אשר יוצרים תחושה של חלל גדול וכו'. על מנת להשתמש בצורה נכונה ויעילה בכל אותם "טריקים" המעניקים תחושה של מרחב וגודל מומלץ כמובן לעבוד עם מעצבת אשר מתמחה בתחומים אלו, וכבר גרמה ללא מעט חללים קטנים להיראות גדולים יותר…

 

שימוש נכון בצבעים – הצבע השולט במרבית החתונות הוא לבן כמובן, אך גם כאן יש מה לעשות וכיצד לרתום את הצבע למטרתנו. על ידי שימוש נכון בצבעים (הן בתאורה והן בצבעים של הריהוט, המפות שעל השולחנות וכו') ניתן ליצור אפקט מוחשי ביותר של גודל ומרחב.

 

שימוש נכון בסאונד – אלמנט נוסף הנוכח בכל חתונה ואשר ניתן לרתום אותו למטרתנו הוא הסאונד. על ידי תכנון נכון של כל מה שקשור לסאונד ולמוסיקה באירוע ניתן גם כן לייצר תחושה של גודל, או לפחות להימנע מתחושה ברורה של מקום קטן וצפוף. למשל, כדאי מאוד לדאוג כי הווליום לאורך האירוע כולו אינו גבוה מדי, ובמיוחד בקבלת הפנים. כאשר המוסיקה צועקת מתקבלת מיד תחושה של צפיפות, ונרצה להימנע מכך בכל מחיר. בנוסף, גם הצבת הרמקולים במיקומים מסוימים במקום מיקומים אחרים עשויה לעשות את ההבדל, וכאן מומלץ כבר להתייעץ עם אנשי הסאונד של המקום ועם התקליטן.

לדאוג שלא ירגיש צפוף – כאשר האירוע צפוף מדי, מתקבלת מיד תחושה של מקום קטן ודחוק. לכן, דאגו שאין יותר מדי אנשים במקום בזמן האירוע. רשימת המוזמנים שלכם כבר מצומצמת, אך דאגו שהיא מצומצמת גם יחסית לגודל המקום. בנוסף, וודאו כי לא יהיו יותר מדי מלצרים ועובדים נוספים בזמן האירוע. יותר מדי מלצרים, ברמנים ונותני שירותים אחרים יעמיסו על המקום וייצרו תחושה צפופה ודחוקה.

 

להזמנת מקום לאירועים באולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530