תוצרת הארץ – לחגוג אירוע עם יינות מקומיים משובחים

עבור רבים מהזוגות והמשפחות אשר עורכות אירוע חגיגי בארץ כיום, כמו גם חברות, ארגונים ובתי עסק שונים אשר עורכים אירועים עסקיים, חשוב להכניס לאירוע גם אלמנטים המתייחסים למקום בו הם נערכים, ולמקום בו כולנו חיים – ארץ ישראל.

בעוד ניתן להכניס את הרוח הארץ ישראלית לאירוע חגיגי במגוון דרכים יצירתיות ומעניינות, דרך ספציפית עליה אנו יכולים להמליץ בחום היא הגשה של יינות מקומיים משובחים. אין הרבה דברים שמסמלים טוב יותר את האיכויות של הארץ ואת המסירות של תושביה לאדמה המקומית מאשר יין משובח אשר הופק במלואו כאן בישראל, החל משלב גידול הענבים בכרמים המקומיות, ועד להתיישנות הבקבוקים כאן ביקב הישראלי וכמובן – הגשת היין לאורחים באירוע מקומי.

 

יינות מקומיים משובחים המתאימים לכל סוג אירוע

ניתן למנות לא מעט יינות ישראליים משובחים, כאלו אשר מיוצרים ממש כאן ביקבי הארץ, מההתחלה ועד הסוף. גם אם מתמקדים ביקב מפותח ספציפי כמו יקבי בנימינה, ניתן למצוא מגוון יינות רחב מספיק על מנת שיתאימו לכל סוג של אירוע ולכל סוג אווירה.

את היינות המוגשים באירועים חגיגיים בוחרים בין היתר על פי תפריט הארוחה באותו אירוע – לצד ארוחה בשרית כבדה יחסית יוגש לרוב יין אדום, ארוחה חלבית או צמחונית קלה יותר תלווה לרוב ביין לבן, בשלב המתאבנים וקבלת הפנים ניתן להציע יינות תוססים שונים וכו'. תרבות היין הצעירה אך העשירה ומפותחת יחסית של ישראל מציעה כאמור מגוון יינות רחב ועשיר מספיק על מנת שלכל סוג אירוע תוכלו למצוא יינות מקומיים משובחים בדיוק מהסוג הרצוי והמתאים.

 

לערוך אירוע במקום בו נוצר היין משלב גידול הענבים ועד להגשה

דרך נוספת ומעניינת עוד יותר להכניס את הרוח הארץ הישראלית (כמו גם את תרבות היין המקומית) לתוך אירוע חגיגי, היא לערוך את אותו אירוע ביקב אשר הוסב חלקית לאירוח אירועים חגיגיים מסוגננים. חתונה ביקב, כמו גם אירוע עסקי או אירוע אחר מכל סוג שהוא, מציעה סימבוליות ועניין שקשה למצוא בגני אירועים או אולמי שמחות "סטנדרטיים" למיניהם. תארו לכם שבקבלת הפנים בחתונה שלכם נשקף נוף הכרמים בהם ממש גודלו הענבים אשר שימשו להפקת היין המוגש ברגע זה לאורחים. דמיינו שהארוחה, או כל שלב אחר באירוע, נערכים באולמות ההיסטוריים אשר בהם שכן חלק מהיקב בעבר, ובהם עברו הענבים עוד חלק מהתהליך בדרך להפיכתם ליין. זהו קונספט מעניין ומסוגנן בו קשה להתחרות – כל תהליך גידול הענבים והפקת היין קרה (ועדיין קורה) ממש מול העיניים שלנו, ממש באותו מקום בו אנו עורכים את האירוע בו מוגשים אותם יינות מקומיים משובחים.

כאמור, על ידי התייעצות עם מומחי היין המקומיים של היקב או עם אנשי הקייטרינג והבר המקומיים ניתן לבחור בדיוק את היינות המקומיים המתאימים ביותר עבור אותו אירוע, עבור האוכל המוגש בו והאווירה הכללית שאנו מעוניינים ליצור.

 

להתרשמות מאולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530