מה הוא בילוי עם תוכן מבחינתכם?

אנשים עובדים קשה כל השבוע, אבל כשהם לוקחים יום חופש הם מחפשים לפעמים בילוי עם תוכן מעשיר ומלמד, לא רק ללכת לקניון ולעשות שופינג (שזה גם כיף, אבל אי אפשר לעשות את זה כל הזמן וגם אין בזה ערך). אז הנה כמה רעיונות לבילוי של כיף, עם ערך ותוכן עשיר:

 

סרט עם הרצאה – לחובבי קולנוע ושוחרי ידע

בבתי הקולנוע אוהבים ללוות סרטים בעלי אמירה חברתית עם איזה שהיא תוספת של הרצאה, המועברת על איש מקצוע מהתחום שעליו דיבר הסרט, כשלאחר מכן מתפתח דיון בנושא בהשתתפות הצופים. זוהי דרך תרבותית מהנה להעביר כמה שעות מעניינות, ולצאת בסופו של דבר עם הרבה ידע ומחשבות על נושא שלא בהכרח נחשפתם אליו לפני כן.
איפה? בכל קולנוע כמעט תמצאו בוקר/ערב של סרט והרצאה.
בונוס מפתיע: רוב האירועים האלה מגיעים עם נישנושים ו/או כוסית יין, כך שאתם מסודרים מכל הבחינות.

 

טעימת יינות – בילוי קולינרי מופלא

יינות וטעמים הפכו זה מכבר לבילוי פופולרי, גם בקרב אנשים שלא מבינים כלום ביין, רק יודעים מה טעים להם ומה לא. טעימות יין מביא אתו ניחוח של בילוי בסגנון חו"ל, שמשלב גם טיול, גם הנאה קולינרית וגם למידה אמיתית מהו יין, איך מבדילים בין הזנים, איך מפיקים, איך מוזגים וכן הלאה. אנשים שמגדירים את עצמם כחובבי יין ישמחו ללמוד דברים חדשים ובעיקר לטעום שילובים חדשים, ועל הדרך גם להסתובב ביקב ולראות איך קורה התהליך הפלאי הזה שהופך את הענבים המוכרים לנו לבקבוק של יין איכותי. למקפידים על כשרות – אל דאגה, כל היינות כשרים, מאחר ואנו ממליצים על יקב .
איפה? יקב בנימינה, שימו בווייז, ואחר כך גם תטיילו קצת בסביבה כי מהמם שם.
בונוס מפתיע: חנות היקב מציעה גם גבינות ומעדנים משובחים שכדאי לקנות ולזלול בבית בהנאה. כמובן, לצד בקבוק יין שלמדתם עליו בדיוק היום.

 

סדנת בישול ואפייה

עכשיו שקיץ ונעים לצאת גם בערבים, איזה כיף להירשם לסדנאות שמלמדות אותנו תוכן משמעותי שעוזר לנו גם בחיי היום יום, כמו סדנאות של בישול ואפייה. אתם יכולים לקחת קורסים ספציפיים וחד פעמיים כמו למשל אפיית לחם, הכנת עוגות, גילגול סושי, קורס טעימות יין ועוד – ואתם יכולים לקחת גם קורסים ממושכים שמלמדים אתכם את כל רזי הבישול מהשלב הבסיסי.
איפה? "עושים בישול" בהרצליה, "מכללת השף" בתל אביב – וכמעט כל בתי הספר לבישול בארץ.
בונוס מפתיע: באמת צריך להגיד את המובן מאליו? כל האוכל שאתם מכינים, מישהו הרי צריך לאכול אותו…