להתחבר ליין ולטבע – מרכז המבקרים של יקב בנימינה

מרגיש לפעמים שממש בא לך להעשיר את הידע שלך ביינות משובחים? שהיית רוצה לדעת מה ההבדל בין יין יבש וחצי יבש, מה גורם לאותם ענבים להפוך יין אחד לאדום והשני ללבן, ואיך בודקים אם הטעם נחשב טוב, פירותי, אגוזי וכדומה? אתה מוזמן למרכז המבקרים של יקבי בנימינה, שם לא רק תלמד הכל על היין – אלא גם תיהנה מכל מה שמסביב.

 

יקב בשרון שכולו קסם

יקבי בנימינה מציעים לכם סיור מרתק ביקב, שהיה פעם מפעל לפרחי יסמין עבור תעשיית הבשמים, שימש גם כמקלט עבור חברי ההגנה וכיום פועל כיקב פעיל ומצליח. יקבים באופן כללי הם מקום נפלא לטייל בהם. לשאוף את ריח היין והחביות, להבין מאיפה מתחיל כל הקסם הזה, ללמוד על יין באופן מעמיק ובסוף התהליך לטייל באיזור הקסום, המטופח והירוק. המתחם כולו מזמין להעביר בו יום של כיף, ואפשר לבלות בו בהפעלות של אדרנלין, בלימוד על יין – ואפילו לארח לאירוע פרטי באחד ממתחמי האירוח המרהיבים.

 

מרכז מבקרים ולימוד שהוא גם חוויה

מרכז המבקרים מקבל את פניך בשמחה ואהבה, ומלמד אותך על הליך ייצור היין. מאיפה זה בא, ואיך זה מגיע בצורתו הסופית לשולחן שלנו. תוכל לערוך טעימות יין מודרכות, ולהבין איך מבדילים בין היינות, איזה יין מתאים לאיזו מנה, ובאמת להעמיק את הידיעות שלך בתחום שהולך וגדל ותופס הרבה מאד חשיבות. זהו יקב כשר המנפיק יינות כשרים, משובחים ובעלי אופי ואישיות משל עצמם: חלק מהיינות מתאימים למנות ראשונות, חלקם הולמים ליווי של מנות עיקריות, בשריות או חלביות, חלקם מתוקים למדי ומתאימים ללוות קינוחים. בסדנת הטעימות "התלמידים" לומדים להרגיש תתי טעמים ואפטר טייסט (הטעם שנשאר בפה אחרי הבליעה), וזה מן הסתם ילווה אותם הלאה בדברים נוספים.

 

חנות היינות והמסעדה לשירותכם

לאחר שתעשה סיבוב בכל השטח המקסים של יקב בנימינה, אנחנו מבטיחים לך שתרגיש צורך לקנח בעוד משהו. חנות יינות משובחת עומדת לשירותך לאחר הביקור, שם תוכל לבחור לך יין שתוכל לקחת איתך הביתה כדי לשחזר את הקסם שחווית. גם המסעדה החלבית המשובחת מחכה לך לארוחה טובה.