מרכז המבקרים של יקב בנימינה – שווה להגיע במיוחד

אם אתם אוהבים יין טוב, אם אתם חובבי בילויים נפלאים שמשלבים פינוקים יוקרתיים עם תוכן איכותי, אם אתם תשמחו לכמה שעות בחברת אניני יין כמוכם ואתם גם אוהבים טיולים רגליים במקום ירוק, פורח ומטופח, יש לנו הצעה מקסימה בשבילכם.

 

חכו עם כרטיסי הטיסה

בא לכם לבלות כמה שעות באווירה משוחררת של פינוק ויוקרה? לנקות את הראש וליצור לעצמכם חוויה קצת אחרת? לרכב על אופניים בפרדס פתוח או לשבת על דשא רך וליהנות מפיקניק כפרי מעולה? זה נשמע כמו עלון פרסומת לחופשה בטוסקנה, אבל זה פה, לידינו: נופים ירוקים פתוחים, גבעות מוריקות, כרמים, אוויר מתוק, ויינות טובים. וכל הקסם הזה מתרחש בשרון הפורח של מדינת ישראל. הכירו את יקב בנימינה – יקב כשר שמציע פעילויות שונות של טעימת יין, ביקורים ביקב, סיורים ועוד. למה הזכרנו את טוסקנה? כי יקב בנימינה טובל בתוך כרמים ירוקים יפהפיים, בעיירה ציורית, סמוך לגנים מרהיבים (גני הנדיב) ולמדרחובים שוקקים (מדרחוב זיכרון יעקב, על שלל החנויות והמסעדות שהוא מציע).

 

יקב כפרי ומפנק

אם אתם אנשים שאוהבים לבקר ביקבים שונים ברחבי הארץ, אתם בטח מחפשים מדי פעם גם יקבים בשרון, קרוב לבית שלכם, וסביר להניח שאתם כבר מכירים את יקב בנימינה – יקב בניחוח של פעם, הממוקם במבנה ציורי שהיה פעם מפעל של פרחי יסמין בתקופתו של הברון רוטשילד, ועד היום יש ריח של יסמין באוויר. יקב בנימינה הוא כפרי, מפנק, עם חנות יינות ששווה להגיע אליה במיוחד. מהנה ביותר לטיול ולטעימות ו/או הדרכות יין.

 

מרכז המבקרים של יקב בנימינה

החלטתם לקחת יום חופש מהעבודה, ולבלות אותו באיזור בנימינה? עשיתם בחוכמה ובטוח שתרצו לעשות את זה שוב, בקרוב. שלבו את הסיור ביקב עם טיולים באיזור, בזיכרון יעקב, בגנים, במוזיאונים הסמוכים שמציגים את היסטורית מדינת ישראל הצעירה. כשאתם מגיעים ליקב בנימינה, שנייה לפני שאתם מתחילים את יום הכיף שלכם, אתם מוזמנים להגיע למרכז מבקרים, שיעניק לכם הסברים וכיוון לפעילות, וגם יספר לכם על החיבור של המקום למדינה, לאדמה ולטבע.