שלושה רעיונות לימי כיף לא מסובכים

הקיץ מתקרב בצעדי ענק וכבר קשה להתרכז לשבת בעבודה ולהתרכז. השמיים כל כך כחולים מחוץ לחלון, כולם מסתובבים עם בגדי ים מתחת לחולצה, החופש קורא לכם לקום ולצאת החוצה… זה בדיוק הזמן לקחת יום חופש, ולעשות יום כיף עם החבר/ה בן הזוג או אפילו עם הילדים. הנה שלושה רעיונות מדליקים, כיפיים ולא מסובכים להפקה. אם אתם גרים באיזור המרכז, זה גם לא רחוק לכם מהבית.

 

טעימת יין וסיור בבנימינה – זיכרון יעקב

הנה רעיון מיוחד, שלא עושים כל יום, ומזכיר דווקא טיולים מהפרובאנס של צרפת: טיול בעקבות היין – בארץ שלנו. מתחילים את הטיול בזיכרון יעקב המהממת, בביקור במוזיאון העלייה, שמספר את סיפורה של ההתיישבות הציונית בתוך בית ששימש את הברון רוטשילד, שגר שם תקופה מסוימת. לאחר מכן מסתובבים קצת במדרחוב, מסתכלים על יצירות של אמנים מקומיים. ממשיכים לבית אהרונסון – מוזיאון ניל"י, שמספר את סיפורה של המשפחה שפעלה במחתרת נילי. לאחר מכן נמשיך לגני הנדיב היפהפיים, נסייר במשך שעה ונמשיך לבנימינה. אם יש לכם ילדים, כדאי לכם לקפוץ לחווה במושבה – שלל פעילויות לילדים, מתקנים מתנפחים, בריכת פעוטות, רכיבה על סוסים, קיר טיפוס ועוד. משם תמשיכו ליהלום של הפעילות: טעימת יינות ביקב בנימינה, וסיור במקום היפהפה. לאוהבי יין בפרט ולחובבי טעימות יין בכלל – זוהי חוויה מדהימה, שלוקחת אתכם בין חדרי היישון והיקבים, תוך כדי הסברים על איך מייצרים יין: משלב הבציר ועד לשלב הביקוק והאחסון. זהו יקב כשר המייצר יינות כשרים, ולכן גם אם אתם שומרי מסורת אתם יכולים להרגיש חופשי לטעום הכל ללא חשש.

יום כיף בים המלח

יש אנשים שחולים על ים המלח ומשתדלים להגיע אליו לעיתים קרובות ביותר – ואילו כאלה שהין פעם אחת, ולא יחזרו לשם בחיים. צריך לאהוב את הריח המיוחד, הגופריתי, של המים. את השמנוניות המסוימת ואת העובדה שאם יש לכם פצע או שריטה על הגוף זה הולך לשרוף בטירוף. יש כאלה שמכורים לתחושת הריחוף במים, לבוץ המינרלי הבריא שמורחים על הגוף, לספא המקומי שמציע טיפולי קוסמטיקה ופינוק. אם אתם בעניין, עכשיו זה הזמן.

 

לאמיצים בלבד! צניחה חופשית בעכו

צניחה חופשית ממטוס עם מדריך צמוד, כולל צניחה ללא מצנח בדקות הראשונות. חוויה מטורפת של אדרנלין, לכאלה שממש צריכים את זה ביום החופש שלהם. אם אתם גרים רחוק או אם אתם רוצים להאריך את החוויה, אתם יכולים ללון באחד הצימרים שמציעים הקיבוצים באיזור, ולהפוך את זה לסופשבוע משפחתי.