אירוע ההשקה השנתי של יקבי בנימינה

אירוע ההשקה השנתי של היקב נערך ברביעי לאפריל השנה וחשף את יינות בציר 2015 – מעל לעשרה יינות חדשים ומסקרנים ביותר של יקבי בנימינה. אירוע זה הציע הזדמנות פז בלתי שגרתית לחובבי יין המתעניינים במתרחש בעולם היין הישראלי.

 

השקה וטעימת יינות חדשים וארוחת גורמה – לא רק עבור עיתונאים ומבקרי יין

אירוע השקת היינות החדשים הציע הזדמנות בלתי שגרתית לחובבי יין מושבעים. על פי רוב, אירועי השקה של יקבים פתוחים בפני מבקרי יין ועיתונאים. השנה, נפתח אירוע ההשקה של יקבי בנימינה גם עבור חובבי יין אשר אינם מחזיקים בתפקידים רשמיים בתחום.

חובבי היין המושבעים, לצד מבקרי יין מקצועיים, עיתונאים וגורמים נוספים מעולם היין המקומי והעולמי, זכו לפגוש ולטעום לראשונה את מבחר סדרות היין החדשות של היקב, מבציר 2015.

 

ההשקה המסוגננת לוותה בארוחת גורמה אותה בישלו כמה מהשפים המובילים בישראל, דוגמת אוראל קמחי, דן יושע ויוגב ירוס – כולם שפים מקצועיים ומוכרים בעלי שם בעולם הקולינאריה הישראלי.

אירוע השקה יין בציר 2015

אירוע ההשקה אשר הציג לראשונה את סדרות היין החדשות של היקב נערך במרכז המבקרים המסוגנן הממוקם ביקב עצמו בבנימינה, כאשר חובבי קולינאריה ויין מושבעים הוזמנו לרכוש כרטיס ולהשתתף באירוע היוקרתי, הן מנקודת המבט של תרבות היין והן מבחינה קולינארית.

בכך שבר יקב בנימינה את מנהג ה"מועדון הסגור" המאפיין אירועי השקה אלו בדרך כלל, והפך אותו לזמין ונגיש גם עבור חובבי יין וקולינריה.