לחגוג בת מצווה מיוחדת

על פי המסורת היהודית, ישנם אירועים שמהווים ציוני דרך בחיים, אחד מהם הוא בת מצווה. על אף שחגיגת בת מצווה היא אינה מצווה שכתובה בספרים, היא הפכה למאוד פופולרית עם השנים ומשפחות רבות אוהבות לציין את האירוע המיוחד על ידי הפקת אירוע מרשים. למרות שסביר להניח כי אירוע מפואר יותיר רושם גדול יותר על האורחים, לאירועים גדולים ישנם גם חסרונות, ולעיתים הם אף עולים על היתרונות, החל מההשקעה הכספית אשר הרבה יותר משמעותית מהפקת אירוע קטן, וכלה ב"פגיעה" בתחושת האינטימיות והמשפחתיות.

בין אם מדובר באירוע גדול ובין אם באירוע קטן, בחירת מקום לבת מצווה זו משימה לא פשוטה, היות וקיים היצע רחב בשוק. יחד עם זאת, אם מראש אתם יודעים כי מדובר באירוע קטן ואתם שואפים להפיק אירוע מיוחד, מוטב כי תחפשו אתר ייחודי בעל חזות מרשימה שיעניק לאירוע נופך יוקרתי.

מקומות קטנים יתרונות גדולים

בת מצווה הוא אירוע נקודת מפנה בחיים של כל נערה צעירה, היות והוא מסמל את המעבר מילדות לבגרות. יחד עם זאת, ישנן משפחות אשר בוחרות שלא לקיים אירוע גדול אלא לציין את היום המשמעותי באירוע אינטימי וסמלי, מטעמים שונים. חשוב לציין, כי ההחלטה לקיים אירועים קטנים אינה בהכרח מחייבת, כי החגיגה לא תהיה מיוחדת, להפך ובדיוק משום כך יש לבחור במקום המיועד להכיל אירועים קטנים.

אירועים פרטיים הם אופציה אידיאלית לבעלי משפחות קטנות וחוג חברים מצומצם. לכן, אם בחרתם לחגוג עם רשימה מצומצמת של מוזמנים, מוטב כי תבחרו אולם אירועים, אשר עוצב במיוחד לקיום אירוע פרטי. באולמות היקב, אנו מציבים את איכות השירות בראש סולם העדיפויות שלנו ולכן, כל האולמות, עוצבו במיוחד מתוך הבנת הצרכים של אירועים בסדר גודל קטן ובנוסף, כל אירוע יעוצב ויתוכנן בהתאם לטעמכם האישי ולסגנון האירוע. כאשר המטרה העיקרית – לוודא שאתם, בני משפחתכם וכלת החגיגה, תפיקו הנאה מרבית ביומכם המיוחד.

יקבי בינימינה – חוגגים קצת אחרת

התכנון האדריכלי של אולמות היקב, מיועד לאירועים קטנים בשרון ויאפשר לכם את כל המרחב לו אתם זקוקים בעת אירוע פרטי, מבלי לפגוע בתחושת האינטימיות המאופיינת עם אולמות קטנים, היות והאולמות בנויים בצורה מודולרית ומתוך מחשבה מרובה על ניצול נכון של החלל. בנוסף, האולמות ממוקמים בתוך מבנה היסטורי, לו זיקה למורשת הישראלית בכלל ולמורשת המקומית בפרט, וחגיגה באולמות היקב, ללא ספק, תיקח אתכם לטיול במחוזות הזמן. אם ברצונכם לשלב חגיגת בת מצווה מיוחדת כזאת שלא נראתה כמותה, אתם יכולים לשלב אטרקציה ייחודית והיא הדרכת יין וסיור ביקב, ולמוזמנים שעברו את גיל 18 – סדנת טעימות משכרת חושים.

 

 

להזמנת מקום לאירוע בת מצווה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530