סיורים ופעילויות במרכז המבקרים ביקבי בנימינה

מרכז מבקרים המציג בצורה יסודית ונרחבת את תהליך הפקת היין יכול להפוך לאטרקציה בלתי נשכחת. המרכז מתאים למגוון רחב של אירועים ואפשר להגיע אליו עם בני זוג ובני משפחה, עם קבוצות חברים ועם קולגות. מעבר לכך, מרכז המבקרים ביקבי בנימינה מציע סיור וטעימת יין מודרכת. הסיור מתחיל מבית החרושת לזיקוק פרחי היסמין ומסתיים ביקב עצמו. במהלך הסיור מקבלים המבקרים טעימה מסוגים שונים של יין, שומעים על תולדות המקום וחושפים את הסודות המסתתרים מאחורי ההתיישבות של הברון רוטשילד בבנימינה.

אופציה נוספת לנצל את היתרונות של סיור ביקב היא להגיע יחד עם תלמידים וסטודנטים. הסיור מבטיח היכרות אמיתית עם יינות, כולל הסבר צמוד על תהליך ייצור היין מהכרם ומספק כניסה ייחודית לחדר הבציר ובור קבלת הענבים. בסיור לבתי הספר גם משולבת פעילות סביב מיכלי התסיסה ומרתף החביות. לסיום טועמים התלמידים מיץ ענבים ללא אלכוהול וכך מעריכים מחדש וטוב יותר את נפלאות הטבע.

טעימת יין במסגרת סדנאות VIP

מי שבאמת אוהב יין לא מוכן לוותר על סיור במרכזי מבקרים לפחות פעם בכמה חודשים. הסיבה לכך היא סדנאות VIP, המועברות על ידי שורה ארוכה של אנשי מקצוע. ראשית, הסדנה מותאמת אישית למשתתפים ולכן היא משלבת בין הסברים תיאורטיים ומעשיים. הידע של הייננים מספק את הפלטפורמה המושלמת לטעימות יין מכל הסוגים. בשלב המעשי של הסיור המבקרים עצמם מקבלים הזדמנות לקחת חלק בתהליך, מבלי לוותר על הבעת דעה אישית והצגת ביקורת מקצועית.

שנית, מרכז המבקרים ביקבי בנימינה מציע סדנאות המתקיימות בחדרי VIP סגורים. החדרים שומרים על אינטימיות ופרטיות מלאה. הסדנה נמשכת בממוצע שעה וחצי ובמהלכה מבקרים ביקב, עורכים טעימות מודרכות ומרעננים את השגרה עם ידע חיוני על יינות מתקופות שונות.

למה כדאי לקיים אירוע במרכז המבקרים?

אי אפשר לדבר על מרכז המבקרים ביקבי בנימינה מבלי להזכיר את האירועים הפרטיים הנערכים במקום. המרכז משמש בתור מקום לאירוע קטן עבור עשרות עד מאות מוזמנים בטווח רחב של גילאים. אפשר בקלות גם להפוך אותו למקום לאירוע עסקי, עבור מי שרוצה להרשים שותפים עסקיים או לקיים ימי עובדים. המקום משלב בין יינות איכותיים לבין אווירה יוצאת מגדר הרגיל והוא אפילו משתלם מבחינה כלכלית.

כדאי לקיים אירוע קטן במרכז המבקרים ולהפתיע את האורחים עם חוויות בלתי צפויות. במקום להתפשר על מקום סטנדרטי, בנאלי ושגרתי, אפשר להראות חשיבה מחוץ לקופסא. כל מה שצריך לעשות הוא לתאם את התאריך המתאים ולהחליט איזה יינות לשלב על השולחן. כל יין שיגיע לאורחים במהלך האירוע נבחר בקפידה ויעבור תחת עיניהם הבוחנות של הייננים המועסקים במרכז. לבסוף, לאחר האירוע ניתן לבקר בחנות המפעל ולרכוש מארזים ייחודיים, חבילות שי ומוצרי בוטיק מקומיים.

 

 

לתיאום סיור במרכז המבקרים יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530