רעיונות ליום הולדת למבוגרים

ימי הולדת הם תמיד סיבה טובה למסיבה, וזה נכון לכל גיל באשר הוא. זה ברור מאליו לגבי ילדים, עבורם כל יום הולדת מהווה אירוע אשר נחקק בזיכרון, אך גם יום הולדת למבוגרים מהווה אירוע משמח אותו ניתן להפוך לאירוע מהנה, מרגש ובלתי נשכח. אז בואו ונסקור כמה רעיונות לימי הולדת למבוגרים אשר יהוו אירוע משמח ומרגש לבעלי השמחה ולקרובים אליהם –

 

אירועים משפחתיים – אוספים את כל המשפחה יחדיו

הדבר המשמח ביותר עבור מבוגרים, הן בעלי שלושים או ארבעים והן קשישים בעלי שבעים, שמונים ומעלה, הוא המשפחה המצומצמת והמורחבת. ככל שמתקדמים בגיל כך חשוב יותר לבלות זמן איכות עם המשפחה וליהנות מהחיים עם ילדים, נכדים וקרובי משפחה אחרים. לכן, אירועים משפחתיים לציון יום הולדת מבוגר כזה או אחר הינם "הימור בטוח" בכל הנוגע להצלחת האירוע ולהנאה של בעל השמחה. חישבו על זה כך – אם אספתם לכבוד יום ההולדת של הסבתא את כל הילדים, הנכדים והנינים, אין כמעט סיכוי שהאירוע לא יהיה מהנה ובלתי נשכח עבור בעלת השמחה. בין אם מדובר בארוחה פשוטה בבית או בטיול משפחתי לחו"ל, יום ההולדת הזה יהיה בלתי נשכח בזכות היותו אירוע משפחתי אליו נאספו במיוחד כל בני המשפחה.

 

אירוע בסימן תחומי העניין של בעל השמחה

דרך טובה נוספת לארגן יום הולדת למבוגרים אשר יהיה מהנה ומוצלח מבחינת בעל השמחה, היא פשוט ללכת על תחום העניין של בעל יום ההולדת. למשל, נניח ומדובר באדם אשר אוהב במיוחד הפלגות על סירות וים. איסוף בני המשפחה ליום כיף על יאכטה מושכרת לבטח יהווה אירוע מהנה עבור בעל יום ההולדת. אם אנחנו חוגגים יום הולדת לאדם אשר אוהב במיוחד טיולים רגליים בחיק הטבע, פשוט נארגן טיול חגיגי הכולל את החברים ובני המשפחה הקרובים וכד'. כך, נתאים את אופי יום ההולדת לתחומי העניין של "נער יום ההולדת" ונבנה סביבו את האירוע.

 

מקום ליום הולדת למבוגרים – דגש על נוחות

כאשר נבחר מקום ליום ההולדת לאותו אדם מבוגר, חשוב שנשים דגש על נוחות ופונקציונאליות. בגילאים מתקדמים להרבה אנשים כבר לא נוח לנסוע במשך כמה שעות ברציפות, וחשוב שנחשוב גם על האורחים הצפויים להגיע ונבחר מיקום מרכזי יחסית אליו יוכלו כולם להגיע בלי הרבה בעיה. למשל, עבור תושבי המרכז המעוניינים לחגוג את האירוע מחוץ לעיר ניתן ללכת על יום הולדת למבוגרים בשרון באחד משפע אולמות האירועים הקטנים והפסטוראליים. עבור תושבי הצפון או השרון כדאי לתכנן את יום ההולדת במיקום קרוב יחסית, על מנת לחסוך מבעל השמחה את הנסיעה וכד'.

בנוסף, חשוב לבחור מקום נוח לאירוח מבוגרים, בעל גישה נוחה, מקומות ישיבה רבים ונוחים וכד'. הנוחות הינה מרכיב בסיסי באירוע למבוגרים ובלי תנאים נוחים וראויים האירוע לא יהיה מוצלח.

 

לסיכום, יום הולדת למבוגרים, כמו גם כל אירוע אחר למבוגרים, אינו עניין קשה במיוחד לתכנון – חשוב לתכנן אירוע נגיש ונוח ולאסוף את כל בני המשפחה והאנשים הקרובים לבעל השמחה. השאר כבר יקרה מעצמו במהלך האירוע…

 

להזמנת מקום ליום הולדת באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530