אירועים עסקיים קטנים ומסוגננים ליצירת מוניטין יוקרתי לעסק

אירועים עסקיים נערכים כיום למגוון מטרות שונות, החל מקידום מכירות, השקות מוצרים וקידום יחסי ציבור ועד ליצירת הווי וגיבוש בין עובדי העסק וגורמים שונים הקשורים אליו.

בעוד ניתן למצוא אינספור חברות העורכות אירועים עסקיים גדולים ורבי משתתפים, דווקא התחום של אירועים עסקיים קטנים ומצומצמים תופס תאוצה לאחרונה, כאשר יותר ויותר חברות ובתי עסק בוחרים ללכת על אירוע קטן ואינטימי יחסית.

על ידי תכנון אירוע עסקי קטן ומסוגנן המופק ממש כסוג של אירוע בוטיק, יכול בית עסק מסוים לבנות לעצמו מוניטין יוקרתי, או לתרום למוניטין קיים ולהמשיך לבנות ולטפח אותו.

אירועים עסקיים בשרון

אירוע יוקרתי ומסוגנן המעיד גם על אופיו של העסק ושל בעליו

על פי רוב מוזמנים לאירועים עסקיים שונים גם (ואולי בעיקר) אורחים אשר אינם מתוך העסק עצמו. אלו יכולים להיות גורמים הנמצאים ביחסי עבודה כלשהם עם אותו בית עסק, לקוחות עתידיים פוטנציאליים, בעלי תפקיד שונים בשוק או במערכת בה פועל אותו עסק וכו'. כך, יכול אופיו של האירוע ליצור רושם מסוים בקרב אותם גורמים החיצוניים לעסק, ולשדר מסר ברור אודות אופיו של העסק, הדרך בה הוא פועל ומנוהל ואולי גם אודות אופיים של בעלי העסק.

מידע זה אינו חדש לבעלי עסקים רבים, כמו גם לאנשי מקצוע מעולם השיווק, המיתוג ויחסי הציבור. כאשר המוניטין אליו שואף עסק מסוים להגיע הוא מוניטין של יוקרה ואיכות גבוהה במיוחד, אירוע עסקי מסוגנן ומתוכנן בקפידה הופך להיות חלק מתבקש מאסטרטגיית השיווק. השאלה הנשאלת עכשיו היא – כיצד מתכננים ומפיקים אירוע עסקי מסוג זה?

 

מקום מתאים ונותני שירותים ברמה הגבוהה ביותר – אירוע עסקי קטן ויוקרתי

מהו, אם כן, אירוע עסקי קטן ומסוגנן? מהם המאפיינים אשר הופכים אירוע להיות אירוע בוטיק של ממש, ולשדר טוב טעם, איכות ויוקרה?

אחד הגורמים הראשונים והחשובים ביותר בתכנון אירוע עסקי מסוג זה הוא המקום בו ייערך האירוע – בחירת מקום מתאים וטוב מספיק כבר מהווה חלק משמעותי מהעבודה, כאשר לאחר שבחרנו מקום מתאים וראוי, שאר תהליך התכנון וההפקה כבר יהיה קל ופשוט הרבה יותר.

מקום מתאים לאירוע עסקי מסוגנן ויוקרתי יהיה לרוב מקום קטן בעל ניחוח אקסקלוסיבי, מקום אשר אינו משעמם או בנאלי מצד אחד, אך גם אינו מאולץ או "מתחכם" מצד שני.

דוגמה מושלמת למקום כזה היא כמובן יקב פסטוראלי הבנוי גם לארח אירועים קטנים. יקב מתאפיין כמעט באופן אוטומאטי באווירה יוקרתית מצד אחד, ונעימה ופסטוראלית מצד שני. מקום מושלם לאירוע נינוח, מהנה ויוקרתי בעת ובעונה אחת.

מקום לאירוע עסקי קטן

לאחר שבחרנו בקפידה מקום מתאים לאירוע העסקי היוקרתי שלנו, השאר כאמור יהיה קל ופשוט הרבה יותר. הנקודה החשובה ביותר היא לוודא כי נותני השירותים באירוע דוגמת שירות הקייטרינג, הבר וכו' (בין אם מדובר בשירות שמציע המקום עצמו ובין אם אנחנו שוכרים בנפרד את נותני השירותים הללו), מציעים שירות איכותי מהמדרגה הראשונה, ללא פשרות, וגם במחיר גבוה יחסית.

ברגע שמצאנו מקום מתאים ווידאנו כי נותני השירותים באירוע שלנו הם מהמדרגה הראשונה, צפוי האירוע העסקי המסוגנן שלנו להיות הצלחה מסחררת.

 

להזמנת אירוע עסקי קטן ופרטים נוספים – 04-6107525