איך לבחור תפריט לאירוע עסקי?

בין אם מדובר באירוע עסקי כחלק מהשקת מוצר חדש, ובין אם זהו אירוע עסקי לעובדי החברה, לאוכל באירוע, ובדומה לכל אירוע אחר, ישנו תפקיד חשוב מאד. בחירת תפריט לאירוע עסקי, בדומה לבחירתו של כל אלמנט אחר הקשור לאירוע, כמו המוסיקה שבו, המיקום עצמו וגם אופן עיצובו, חשוב שתעשה נכון, תוך בחינת מספר פרמטרים שונים. מתכננים אירוע עסקי בקרוב ורוצים לשלב בו תפריט מתאים? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון:

  1. התייחסו אל אופיו של האירוע – אירועים עסקיים יכולים להיות בעלי אופי שונה זה מזה. ישנם כאלה הנחשבים ליוקרתיים ומושקעים מאד. אחרים לצנועים ופשוטים. ישנם אירועים עסקיים קטנים בעוד שאחרים גדולים ומרהיבים. כשבוחרים תפריט לאירוע עסקי, חשוב לבחון את אופיו של האירוע ובהתאם לבחור את המנות שתוגשנה בו ואת הטעמים שישלטו בהן. במידה ומדובר באירוע חופשי אירוע, אירוע שבו המוזמנים מסתובבים מרבית הזמן, יתאים לו בופה. לאירוע שבו מוצעים להם שולחנות אוכל, סביבם יוכלו לשבת, אפשר לבחור תפריט המוגש ישירות אליהם וכולל מנות "כבדות" יותר.
  2. מי הם המוזמנים אל האירוע ובכמה אורחים מדובר – במסגרת בחינתו של התפריט והתאמתו אל האירוע עצמו, חשוב גם לבדוק מהו מספר האורחים, הצפויים להשתתף בו וכן מי הם. ישנם אירועים עסקיים קטנים וישנם אירועים עסקיים גדולים. ישנם אירועים עם משתתפים ממדינות שונות בעולם, וישנם כאלה בהם המשתתפים הם מקומיים. ישנם אירועים מוכרים/שיווקיים וישנם אירועים חברתיים. לכל אירוע מתאים תפריט אחר ומנות שונות, ולכל אירוע צרכים מסוג אחר.
  3. באיזה מקום מתקיים האירועאירועים עסקיים בשרון נהנים מאווירה מיוחדת מאד. משלוות כפר נפלאה ומנופים נהדרים, המקיפים אותם מכל עבר. כשבוחנים את התפריט לאירוע, חשוב להתייחס אל הסביבה עצמה שבה הוא נערך ואל המקום שבו הוא מתקיים. האם מדובר בגן אירועים פתוח או שמא באולם סגור? האם האירוע מתרחש באוויר הפתוח ברובו או שאולי באולם כנסים? במידה והוא נערך בחוץ, כדאי לבחור תפריט קליל עם מנות פשוטות יותר, בכל הקשור לרכיביהן. לאירוע במקום סגור, אפשר לבחור תפריט חם, עם מנות מבושלות שונות ועוד.
  4. באיזו עונה הוא נערך – התאמת התפריט מצריכה התייחסות גם אל העונה שבה נערך האירוע. לאירוע בחודשי הקיץ החמים יתאים תפריט קליל, עם פירות העונה כקינוח וסלטים צבעוניים טריים. לאירוע בחודשי החורף החמים, יתאים תפריט כבד יותר, עם מנות בשר, מרקים מחממים ועוד. גם השעה ביום שבה הוא מתקיים משפיעה על בחירתו של התפריט. לאירוע בשעות היום, יתאים תפריט פשוט וקל, כמו סלטים, סנדוויצ'ים קטנים ואישיים וקישים. לאירוע בשעות הצהריים יתאים תפריט בשרי. לאירוע בערב אפשר לבחור מגוון של מנות שונות, שיחד ייצרו את התפריט המושלם. מנות של פסטה, סלטים, מנות בשר ותוספות משלימות שונות.

 

להזמנת מקום לאירוע עסקי באולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530