חוגגים אירוע עם תוכן אצלנו ביקב

מהרגע שבו נכנסים למתחם יקבי בנימינה, שנמצא במרכז המושבה הותיקה והיפה הזו, על קו הרכבת לתל אביב ולחיפה ובתוך סבך של ירוק, מבינים שמדובר במקום עם אופי. אחד היקבים הותיקים בארץ הוא גם מרכז מבקרים שכולל אולמות אירועים בהם מתקיימים לאורך כל השנה מגוון אירועים: אירועים עסקיים ופרטיים.

האירועים שמתקיימים בשלושת האולמות, הם אירועים עם אופי וערך מוסף. לצד ארוחה טובה שמורכבת ממנות ממטבח המסעדה, על בסיס חלבי או בשרי ויינות משובחים שמגיעים ישירות מהיקב אפשר להנות מפעילות נלווית שכולה יין ואהבה ליין.

מסיירים, מתארחים, טועמים ומבלים

באולמות האירועים של היקב מציעים לצד האירוע עצמו גם פעילות המתאימה לקבוצות ומשתלבת בתוכן האירוע המוזמן. בין אם מדובר בבר מצווה או בת מצווה משפחתית, בחגיגות יום נישואין, במסיבת יום הולדת או באירוע עסקי או מסחרי, אנחנו מציעים לכם לבקר ביקב, לשמוע על תהליך ייצור היין ועל ההיסטוריה של יקבי בנימינה. בסוף הסיור האורחים נהנים מטעימת יין מודרכת באווירה אינטימית ומיוחדת

כל האמצעים ליצירת אירוע מרגש ומלא בתוכן

לצד הסיור ביקב, האירוע יכול לכלול גם תכנים נוספים שמגיעים מהמארחים. אם מדובר למשל בבר מצווה או בת מצווה בה רוצים להקרין סרט המציג את תולדות חייהם של חתן או כלת השמחה, תוכלו למצוא באולמות היקב מקרן לשימושכם. אם מדובר באירוע חברה שכולל גם הרצאה או נאום, תוכלו להיעזר בציוד ההגברה שנמצא במקום.

העובדה שהאירועים נערכים תוך תיאום בין המזמינים ובין צוות האירועים של אולמות היקבהמורכב מאנשים בעלי ניסיון רב בעריכת אירועים מכל הסוגים, מאפשרת להתאים ולכוון בדיוק את סוג התכנים באירוע ולדאוג שכל מה שצריך כדי ליצוק תוכן לאירוע יהיה זמין.

אירועים מרגשים באווירה מיוחדת

ביקבי בנימינה תוכלו לערוך אירועים מרגשים עם אווירה מיוחדת במינה וערך מוסף רב. צוות המקום יעצב עבורכם את החלל לפי סגנון האירוע ומספר המשתתפים בו, תוכלו לבחור מהתפריט את המנות האהובות עליכם ועל האורחים שלכם ולהוסיף לתוכנית האירוע סיור מרתק ביקב וחוויית טעימות משכרת במיוחד.

אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת רבת משתתפים, חגיגת יום נישואין, חתונת כסף או חתונת זהב, ברית או בריתה, בר או בת מצווה או אירוע עסקי וחברתי עד 200 משתתפים, הצוות של יקבי בנימינה מחכה לכם עם מגוון רעיונות ואפשרויות.

להזמנת מקום לאירועים פרטיים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530