כיצד לבחור אולם אירועים לאירוע שלכם?

יש סוגים שונים של אירועים וכל אחד מהם צריך להתקיים גם במקום אחר. חשוב להשקיע בבחירה נכונה של מקום לאירועים, היות וזו הדרך הנכונה לענות על צרכי האורחים ולגרום להם הנאה וסיפוק. השאלה היא כיצד בוחרים אולם אירועים לכל אירוע ועל מה צריכים לשים דגש. הצעד הראשון הוא התאמה של המקום לכמות המוזמנים, גיל ממוצע של האורחים ותחומי העניין שלהם. הצעד השני הוא קביעת מסגרת התקציב והשוואה בין מקומות לפי עיצוב, מיקום גיאוגרפי ואווירה.

אולם בוחרים רק אחרי שמחליטים כמה אורחים רוצים להזמין לאירוע. במידה ואתם מתכננים חתונה קטנה או מקום ליום הולדת, ההמלצה היא לוותר על אולם אירועים גדול לטובת מקום אינטימי. כך תוכלו להבטיח תחושה נעימה לאורך האירוע ואפילו תחסכו בהוצאות. עם זאת, זכרו שלכל אחד מאיתנו יש העדפות אחרות. חלקנו מעדיפים מקום לברית עבור מאות מוזמנים לפחות, לעומת משפחות שבהן מקום לבר מצווה או מקום לבת מצווה אמורים לארח את המעגל הראשון בלבד.

אירוע פרטי ועסקי

כדי לבחור אולם אירועים תצטרכו גם להכיר את ההבדל בין אירוע פרטי ועסקי. מקום ליום הולדת שונה לחלוטין ממקום לכנסים, סדנאות, ימי חברה, ישיבות דירקטוריון וימי עיון. אירוע פרטי אליו מגיעים בני משפחה וקרובים מחייב תחושה מתאימה של אינטימיות. במקום לסדנאות או ימי חברה השיקול הוא בעיקר פונקציונאלי, היות ויש משמעות גדולה לנוחות. תוכלו לבחור אולם או מקום לישיבות דירקטוריון רק אם תבדקו לדוגמא כמה כסאות ניתן להכיל, האם יש חיבור למסכי מחשב והאם אפשר לצאת להפסקות יזומות כדי לרענן את השיחות.

בחירה של מקום ליום עיון או כל אירוע עסקי אחר היא לא פחות מורכבת ורגישה מבחירת מקומות לאירועים פרטיים. באירוע עסקי יש חשיבות גדולה למקום ולאווירה שהוא משרה על הנוכחים. המקום צריך גם להיות נגיש, נוח וידידותי ועליו להתאים לאורחים בגילאים שונים. בחירה מוצלחת של מקום לימי חברה או סדנאות עשויה לשנות לחלוטין את האופי של האירוע.

סיור היכרות בין סוגי אולמות

אל תבחרו אולם לאירוע שלכם לפני שתערכו סיור מסודר בליווי אנשי מקצוע. בדקו מה כולל אולם נשפים בסגנון אירופי, בקשו פירוט על מספר מקומות הישיבה ושימו לב לפרטים הקטנים כמו מספר מקרנים, סוג מערכת השמע, חיבור לרשת Wi-Fi וכן הלאה. יש אולמות אירועים אידיאליים עבור אירועים פרטיים קטנים, לעומת אולמות המיועדים לאירועים עסקיים או לכנסים רבי משתתפים בלבד.

יש הרבה מקרים שבהם דווקא אולם קטן יציע לכם אפשרויות גדולות יותר. בררו איזה אולם מתאים להרצאות, כנסים ולאירועים פרטיים של עד 50 איש והחליטו האם לבחור בישיבה סביב שולחנות או בופה פתוח. לבסוף בדקו את הנוף הנשקף מהאולם ואת מבואת קבלת הפנים.

 

להזמנת מקום לאירוע שלך באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530