אירועים עסקיים בשילוב סדנת יין

מרבית החברות הפרטיות, כמו גם ארגונים שונים מהמגזר הפרטי והציבורי כאחד, עורכים מדי כמה חודשים אירוע עסקי מסוג כלשהו. לעיתים מדובר באירועים בעלי מטרה מוגדרת (דוגמת קידום מכירות, יחסי ציבור וכד') ולעיתים מדובר בסוג של בילוי או צ'ופר למוזמנים (עובדי הארגון, לקוחות או גורמים אחרים הקשורים לארגון זה). מפאת ריבוי האירועים העסקיים השונים כבר קשה לחשוב על רעיון מקורי וחדש לאירוע עסקי אשר יהיה מעניין ואטרקטיבי, כמו גם בעל ערך מוסף כלשהו עבור המשתתפים בו.

עבור בעלי תפקידים בארגונים שונים הממונים על הפקת אירוע עסקי מקורי ומעניין, תנו לנו להציע לכם רעיון אטרקטיבי לאירוע עסקי בלתי נשכח – אירוע בו משולבת סדנת יין.

 

ערך מוסף תרבותי שכולם ייהנו ממנו – סדנת יין כתוספת לארוע עסקי

הבעיה הנפוצה בה נתקלים מארגני אירועים עסקיים כיום היא הצורך להכניס עניין באירוע העסקי על מנת למשוך את תשומת ליבם של משתתפי האירוע, כאשר רובנו מעדיפים כי האטרקציה תהיה גם בעלת ערך מוסף כלשהו, ולא סתם הופעה בידורית שטחית.

שילוב סדנת יין באירוע העסקי שאתם מתכננים יכול לפתור את כל השאלות הללו, ולהציע ערך מוסף תרבותי וגם מהנה לאירוע העסקי. כמעט כולם אוהבים יין, וגם עבור אלו שאינם אניני טעם במיוחד, סדנת יין יכולה להציע עניין של ממש ולהפוך את האירוע למהנה וזכור לטובה. מלבד העובדה שמדובר באלכוהול משובח אשר בפני עצמו מרים את מצב הרוח ומביא לאווירה שמחה (כמעט כל אירוע עסקי מציע אלכוהול בפורמט כזה או אחר, אך במקרה של סדנת יין מדובר באלכוהול איכותי ומשובח המוצע לאורחים בצורה מעניינת ומשכילה), הסדנה מציעה לאורחים היכרות עם עולם היין. כך, הם גם נהנים וגם לומדים כמה דברים חדשים אודות תחום שכמעט לכולם יש עניין מסוים בו.

 

יקב פסטוראלי לאירוח אירועים עסקיים המשלבים סדנת יין

יתרון נוסף הגלום ברעיון זה הוא המיקום הפסטוראלי בו ניתן לערוך את האירוע העסקי. בישראל ניתן למצוא מספר יקבים פסטוראליים וציוריים המארחים גם אירועים בגדלים שונים, בחלקים שונים של הארץ. מרבית הארגונים והחברות ממוקמים במרכז הארץ, כך שלא חייבים להרחיק עד רמת הגולן או הגליל – ניתן למשל לערוך אירועים עסקיים בשרון, הנמצא מרחק חצי שעה נסיעה מתל אביב, ביקבים חלומיים דוגמת יקבי בנימינה, המציעים גם מקום אירוח יוקרתי לאירוע עסקי וגם סדנת יין מקיפה ומהנה. יקב מסוג זה מציע למתכנני אירוע עסקי פתרון מקיף וכולל, הן מבחינת מקום לעריכת אירוע חגיגי והן מבחינת תוכן לאירוע עצמו (סדנת היין עצמה).

ניתן כמובן לתכנן את תוכן האירוע על פי הצורך – ניתן לערוך סדנת יין מקיפה ומפורטת בת מספר שעות, כמו גם סדנה מצומצמת יותר אשר תהווה רק תוספת לתוכן של אותו אירוע עסקי. הכל בהתאם לצרכים הספציפיים של מארגני אותו אירוע עסקי.

 

להזמנת מקום לאירועים עסקיים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530