חשיבות המקום בהצלחת אירוע

האירוע שלכם יכול להיות אירוע של קיץ או של חורף, בצהריים או בערב, אירוע אינטימי של 50 איש או אירוע עתיר משתתפים ושימחה. בכל מיקרה, אחת מההחלטות החשובות שתקבלו ושתשפיע על הצלחת האירוע, היא בחירת מקום האירוע.

מהו מקום אירועים מוצלח?

מקום מוצלח עבור האירוע שלכם הוא מקום שיאפשר לכם להגשים את משאלותיכם בהקשר לאירוע שלכם. הבחירה במקום תלויה במאפייני האירוע שלכם, למשל:

  • כמות המשתתפים באירוע
  • גיל המשתתפים הממוצע (האם באירוע שלכם יהיו בעיקר החברים שפגשתם בטיול אחרי צבא ובאים "לקרוע את הרחבה", או שמא בעיקר בני משפחה שייהנו במיוחד מפינוקי ארוחה טובה?)
  • סוג הארוחה שאתם מעוניינים שתוגש – למשל, האם חשוב לכם שהאוכל יהיה כשר?
  • יום / שעה ספציפית בה תרצו לחגוג.

לכן חשוב לדעת קווים כלליים לאירוע כבר בשלב בחירת המקום. כך, בין אם אתם מעוניינים באירוע צהריים לבן, רגוע ורוחני, ובין אם אתם מעוניינים בחתונה מקפיצה בחמישי בערב – המקום יידע לתת מענה מושלם לצרכים, לרצונות ולתשוקות שלכם ולארח את כל המוזמנים שלכם בהצלחה.

כמה מאפיינים כלליים של מקום טוב לחגוג בו

כל אירוע וכל חגיגה מגיעים עם המאפיינים הייחודיים שלהם, הפנטזיות המיוחדות המאפיינות את מתכנני האירוע והמגבלות שלהם. עם זאת, יש כמה נקודות כלליות שכדאי לשים לב אליהם כשבוחרים מקום לחגוג:

  • מיקום מתאים למרבית האורחים – אם חלק הארי של האורחים שלכם מגיע מהמרכז, תוכלו להעדיף אולם הממוקם באזור נוח להם, אלא אם אתם מחפשים דווקא אירוע על הים, באולם ספציפי וכדומה.
  • גישה נוחה לאולם האירועים וחניה מספיקה לאורחים. אם האירוע שלכם מרובה משתתפים, וודאו שאולם האירועים יספק איש ביטחון והכוונה בחניה.
  • תפריט גמיש וטעים, כשר או לא כשר, שיתאים לכם ולאורחים שלכם (הנה טיפ: אתם כנראה לא תספיקו לאכול הרבה במהלך האירוע. חלק מאולמות האירועים מאפשרים לקחת הביתה טעימות מתפריט האירוע שלכם על מנת שתוכלו לבדוק בבית איך היה האוכל שהגשתם לאורחים)
  • רמת שירות נאותה – חשוב לברר כיצד מוגשת הארוחה, כמה אנשי צוות יעמדו לרשות החוגגים ועד כמה הם מנוסים, מיומנים ומסבירי פנים, בכמה חדרי שירותים מצויד המקום, וכדומה.
  • גודל האולם והחלוקה הפנימית שלו – אם אתם מתחתנים, בידקו היכן תעמוד החופה שלכם, אם האולם מציע כמה אפשרויות בחרו את העדיפה עליכם. בידקו שרחבת הריקודים גדולה ומרווחת מספיק ביחס לכמות הרקדנים שאתם מזמינים. בידקו ששולחנות האוכל מתאימים לכמות האורחים שיישבו מסביב לכל שולחן.

הרבה מהבחירות ייגזרו מבחירת האולם

מיקום האירוע שלכם ומאפייני המקום ישפיעו על בחירות נוספות בנוגע לאירוע שלכם. לכן חשוב במיוחד לבחור אולם שתהיו שלמים איתו, שיכיל את האירוע שלכם באופן מושלם, בדיוק לטעמכם, ושיכבד את הצרכים והרצונות שלכם.

להזמנת מקום לאירועים פרטיים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530