הפקת אירוע עסקי מוצלח – איך עושים זאת?

הצלחתו של אירוע עסקי יכולה להיות בעלת חשיבות רבה עבור כל עסק באשר הוא, בין אם מדובר בעסק קטן וחדש או בעסק מבוסס ומוכר. קיימים אירועים עסקיים מסוגים שונים ולמטרות שונות, כאשר על פי רוב מטרתם של אירועים אלו הן יחסי ציבור, קידום מכירות, יצירת חשיפה בפני קהל לקוחות מסוים וכד'.

בעוד ניתן להפיק אירוע עסקי, בדומה לאירועים חגיגיים אחרים, בדרכים שונות, נשאלת השאלה – מה עלינו לעשות על מנת לוודא כי האירוע העסקי שלנו יהיה מוצלח וישיג את מטרתו?

 

צעד בסיסי ראשון – הגדרת מטרות לאירוע

לפני שבכלל נוכל להתחיל לתכנן את האירוע העסקי שאנו עורכים בצורה נכונה, עלינו כמובן להגדיר קודם כל את המטרות הספציפיות והעיקריות של אירוע זה. כפי שכבר הזכרנו, קיימות מטרות נפוצות העומדות מאחורי מרבית האירועים העסקיים, אך עלינו להגדיר בצורה מפורשת את המטרה העיקרית אותה אנו מעוניינים להשיג, ובעקבות כך את המטרות המשניות.

למשל, הפקת אירוע אשר מטרתו העיקרית היא יצירת חשיפה בפני סוג מסוים של לקוחות פוטנציאליים לעסק תדרוש פעולות שונות בתכלית מאירוע אשר מטרתו היא הווי לעובדי החברה. באופן דומה, אירוע עסקי אשר בא להרחיב את היקף המכירות של העסק ידרוש תכנון שונה מאירוע אשר מטרתו העיקרית היא הפצה ראשונית וכללית של שם המותג של העסק, וכן הלאה…

 

לאחר שהגדרנו בפירוש את המטרה העיקרית שלנו באירוע עסקי זה, קל יותר יהיה לנו להתחיל ולתכנן את ההפקה – מהו המקום האופטימאלי לערוך אירוע בהתחשב במטרה העיקרית אשר לשמה הוא נוצר? מהם המאפיינים השונים שכדאי שיהיו באירוע מסוג זה וכד'. לדוגמה, עבור אירוע בוטיק אשר מטרתו היא חשיפה ממוקדת לקהל לקוחות מסוים ואקסקלוסיבי, נרצה לשכור מקום קטן, אינטימי ויוקרתי לאירוח האירוע.

 

פנייה לאנשי מקצוע – מפיקי אירועים עסקיים ומשרדי יחסי ציבור

במקרים מסוימים עדיף לשכור אנשי מקצוע לשם הפקת אירוע עסקי מוצלח. הדבר נכון בעיקר כאשר מדובר באירועים עסקיים גדולים יחסית, או אירועים חשובים במיוחד המהווים חלק מאסטרטגיית שיווק או צמיחה של העסק.

אנשי מקצוע רלבנטיים בהקשר זה יכולים להיות מפיקים המתמחים ספציפית באירועים עסקיים, משרדי יחסי ציבור אשר ידעו לבנות עבורכם אסטרטגיית קידום וחשיפה נכונה ועוד.

ניתן כמובן להפיק את האירוע העסקי שלכם בכוחות עצמכם, אך לעיתים הצעד החכם ביותר מבחינת הפקת האירוע יהיה פשוט לבחור את המפיקים הנכונים לעבוד ולהתייעץ עימם. במיוחד כאשר מדובר באירוע "קריטי" יחסית אשר משקל רב מונח עליו (לדוגמה, אירוע השקה למוצר מרכזי מסוים, אירוע בו אנו מנסים לסגור עסקה עם גורם משמעותי עבור העסק וכד'), כדאי להשקיע ולבחור במפיק מקצועי המתמחה בתחום של אירועים עסקיים יוקרתיים. ההשקעה הזו תשתלם ובגדול לאחר שהאירוע יהיה הצלחה מסחררת.

 

להזמנת מקום לאירוע עסקי באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530