לארגן אירוע עם חברת הפקה או באופן עצמאי

לא משנה באיזה אירוע מדובר, או כמה משתתפים צפויים להיות בו, ארגון אירוע יכול להיות משימה לא פשוטה, כזו המצריכה התייחסות לפרמטרים רבים ותכנון ממושך. בשנים האחרונות מוצע שירות מיוחד של הפקת אירועים, הנחשב לשירות פופולארי מאד, ולא בכדי. השירות מאפשר לחסוך בכסף, ובעיקר בזמן יקר והתרוצצויות בכל הארץ מול ספקי השירות השונים. האם כדאי לארגן אירוע עם חברת הפקה או באופן עצמאי? התשובה לפניכם.

ארגון אירוע עם חברת הפקות

אחד הפתרונות המוצעים כיום למי שמעוניין לערוך אירוע מסוים, הוא ארגון האירוע בעזרתן של חברות הפקות. ארגון באופן זה מאפשר לבעל השמחה להתפנות באופן מלא לאירוח עצמו וגם לישון בראש שקט, ובמיוחד בידיעה שהאירוע מתוכנן ומאורגן כפי שרצה בכך. לשירותים אלה ישנם יתרונות רבים. הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • חברות הפקות אירועים מכירות היטב את כל ספקי השירותים והמקומות השונים שאליהם ניתן לפנות כשמתכננים אירוע מסוים. בין אם אלה צלמים לאירועים, מעצבי פרחים וכמובן גם אולמות או גני אירועים, חברות ההפקה מכירות אותם היטב ויכולות לפנות אל הטובים שבהם.
  • בשל ניסיונן בתחום, יכולות חברות ההפקה לארגן ולסגנן אירוע בדיוק כמו שמעוניינים, ובהתאם לטעם האישי ולאופיו של האירוע עצמו. חברות אלו יכולות להציע פתרונות יצירתיים ומיוחדים יותר, שיהפכו את האירוע למסוגנן וגם לשלב אלמנטים שונים, שאלה, שאינם עוסקים בתחום, אינם יודעים על קיומם ולא חושבים עליהם כאפשרות מתאימה לאירוע.
  • סיוע של חברות הפקות לצורך תכנון וארגון האירוע מאפשר לחוגגים עצמם לישון בראש שקט ולא להיות נתונים תחת לחץ רב, כפי שקורה לא אחת במסגרת התכנון. הדבר נכון בעיקר לאלה, שאינם מגיעים מהתחום ואינם יודעים כיצד לתכנן את האירוע ומה עליהם לעשות במסגרת המשימה, שלעיתים גם מורכבת מאד.

ארגון אירוע באופן עצמאי

ישנם אחרים, הבוחרים לארגן בעצמם את האירוע שלהם, למרות היתרונות הרבים בפנייה אל חברות הפקת אירועים. הסיבות לכך יכולות להיות:

  • פנייה לחברות הפקה היא הוצאה כספית נוספת, שלא תמיד מתאימה לחוגגי האירוע וגם נלקחת בחשבון במסגרת התקציב. מכיוון שגם כך ישנן לא מעט הוצאות במסגרת התכנון והארגון, רבים מעדיפים לחסוך כמה שיותר, ולכן גם נמנעים לפנות לגורמים אחרים, לצורך קבלת עזרה.
  • מי שמתכנן את האירוע באופן עצמאי יכול להיות, ולאורך כל התכנון עצמו, עם יד על הדופק ולשלוט במתרחש. פעמים רבות, חברות ההפקה לוקחות על עצמן את הארגון והתכנון החל מהשלבים הראשונים ביותר ופחות מערבות את חוגגי האירוע עצמו בכך ופחות מתייחסות לדעותיו.

אז, באיזו אפשרות בוחרים?

לכל אפשרות ישנם יתרונות וגם חסרונות. באופן כללי, פנייה לחברות הפקה יכולה לעזור בתכנון ולחשוף את בעלי השמחה לפתרונות חדישים וייחודיים יותר. במידה ואכן בוחרים באפשרות כזו, מומלץ לבצע סקר שוק מקדים ולבחון כמה חברות שונות. כדאי לפנות אך ורק לחברות המתמחות בתחום ובעלות ניסיון רב בהפקת אירועים.

להזמנת מקום לאירועים פרטיים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530