ארוחה משפחתית לכבוד כל אירוע

מחפשים מקום מתאים לערוך בו ארוחה משפחתית מיוחדת? חוגגים לילדים הבוגרים או לבני המשפחה האחרים יום הולדת ומתלבטים היכן לערוך אותה? אם כן, במקום לחגוג את האירוע החשוב והמרגש הזה בבית, או אולי במסעדה, יקבי בנימינה מציעים לכם אפשרות קצת אחרת, ובעיקר הזדמנות לחוויה שאין כמותה. כשמדובר בארוחה משפחתית, ולא משנה מהן הנסיבות לה, וודאי חשוב לכם לשלב בה אוכל טוב, משקאות משובחים וגם ליהנות מאווירה נעימה. יקבי בנימינה מעמידים לרשותכם מרחב נוח ומסוגנן מאד, מגוון עצום של יינות, המיוצרים במקום, וגם קייטרינג בשרי או חלבי הכולל שפע של מנות בטעמים שונים.

למי זה מתאים

כולנו נוהגים לערוך ארוחות משפחתיות גדולות מדי פעם. אלו יכולות להיות ארוחות משפחתיות לכבוד יום ההולדת של אחד מבני המשפחה, או ארוחות משפחתיות לכבוד הגעתם של כמה מבני המשפחה הקרובים, המתגוררים בחו"ל. ארוחה משפחתית היא הזדמנות נפלאה להעביר חוויות, להיות קרובים יותר לאנשים שאוהבים במיוחד, ועל הדרך כמובן ליהנות מאוכל טוב. נכון, אפשר לערוך את הארוחה בבית, אולם מי שרוצה להפוך אותה לאירוע קצת אחר, ובעיקר גם מיוחד מאד, למה שלא לחפש מקום יוקרתי, מסוגנן ונעים, המתאים בדיוק לאירועים כאלה?

מה אפשר לשלב לצד הארוחה

אם אתם בוחרים לערוך את הארוחה המשפחתית שלכם ביקבי בנימינה, המוקפים בנופים מדהימים, תוכלו לשלב לצידה גם אטרקציות שונות, ובכלל, להפוך את הארוחה כולה ליום מהנה במיוחד. לפני שתתיישבו סביב השולחן, תוכלו לצאת לסיור קצר ביקבים, סיור המלווה בהדרכה מקצועית המפרטת לכם על המקום עצמו ועל היינות המיוצרים בו. לאחר הסיבוב ביקב, תוכלו לשבת סביב השולחן, באחד מחדרי האירועים המוצעים במקום, וליהנות ממנות טובות, העשויות מחומרי גלם מצוינים. במקום ישנם שלושה אולמות אירועים קטנים, אולמות אלגנטיים ומושקעים מאד, שיכולים להתאים לכל מי שמעוניין באירוע מושקע, באירוע בקצב אחר, וגם באירוע עם קסם, שקיים רק במקומות כמו בנימינה.

ליהנות מארוחה מושלמת ומשלל של חוויות

מכיוון שמדובר ביקב הפועל בתחום זה לא מעט שנים, תוכלו להיעזר בצוות המקום כדי לקבוע תפריט מתאים לארוחה וגם לתכנן את היום כולו. הארוחה המשפחתית שלכם תוכל להיות אינטימית מאד ונעימה מאד, וכמובן כזו המשלבת, במסגרתה, טעימות מסדרות היינות המשובחים של היקב, הנמכרים בכל העולם. זו תהיה הזדמנות נפלאה עבורכם גם לחדש את מלאי היינות שלכם בבית, שיוכלו לשרת אתכם באירועים הבאים או בארוחות המשפחתיות האחרות, שתערכו בעתיד.

להזמנת מקום לאירוע משפחתי באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530