חתונת שישי בצהריים ביקבי בנימינה

ביקבי בנימינה נערכים לאורך השנה כולה אירועים מכל סוג, למי שמתכננים חתונה בחודשי הקיץ אנו מציעים אירוע בלתי נשכח וייחודי באולם האירועים, חתונה בשישי בצהריים ביקבי בנימינה.

לעריכת חתונה בשישי בצהריים יתרונות שהופכים מועד זה לבחירה מוצלחת. אווירת סוף השבוע שאך מתחיל, השבת שבפתח, המשפחתיות, הרוגע, כל אלה תורמים את חלקם ומתבלים את מתכון החתונה המושלמת בטעמים שיש רק לחתונות כאלה. יקבי בנימינה מכירים בפוטנציאל של חתונה בשישי בצהריים ויודעים להפיק ממנו עבורכם את המרב.

חתונה קטנה – למה דווקא שישי בצהריים?

כולנו מעוניינים שהחתונה שלנו תהיה מיוחדת, כזו שתבטא כראוי את חגיגיות המעמד, את השמחה, ההבטחה וכמובן האהבה שבין בני הזוג. לבחירת מועד החתונה השפעה גדולה על אופי האירוע.
לחתונות בשישי בצהריים צביון מיוחד, חתונות כאלה אינן דומות לאירועים במהלך השבוע , מדובר בזמן יוצא דופן שבכוחו להבטיח בדיוק את האווירה שאתם מבקשים שתשרור בחתונה שלכם.

שישי בצהריים הוא זמן בו כולנו לוקחים נשימה, מתחילים להתנער מכל שעבר עלינו במהלך השבוע ונכנסים אט אט להלך רוח אחר, נינוח יותר, חופשי מדאגות היום יום. השבת מיועדת למנוחה, להשיב כוחות ולהתרענן, שישי בצהריים הוא שלב הביניים שבין מרוץ החיים וההפוגה ממנו.
המוזמנים לחתונה קטנה בשישי בצהריים מגיעים אליה כשהם רגועים יותר, מוכנים יותר להתמסר לפינוקים שהכנתם עבורם, פנויים יותר לשמוח איתכם, לברך בלב שלם, לחוש בחום ובאהבה.

למה דווקא ביקבי בנימינה?

יקבי בנימינה הם מקום קסום המציע דברים שיכול לספק רק מיקום אוטנטי, בעל היסטוריה שהובילה אותו מימי הברון רוטשילד ועד זמנינו אנו. בנימינה עצמה היא מושבה ציורית השוכנת למרגלות הכרמל, היא נגישה מאוד אך עם זאת הדרך אליה והמעבר בה כבר מותירים רושם. היקב שוכן בלב המושבה במבני אבן שחלקם הוקמו עוד לפני קום המדינה, כולם שוחזרו ושופצו תוך שמירה על סגנונם המקורי.

ביקבי בנימינה עוצבו שלושה אולמות לאירועים המשמשים לאירועים קטנים עד בינוניים. ייצור יין איכותי דורש התנהלות מחושבת תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. דפוסים אלה ניכרים היטב גם באירועים במקום. מן המטבח הכשר זורמות מנות גורמה, הצוות המקצועי והמסור יודע לתרום את חלקו להנעמת זמנם של האורחים.

אם גם אתם נוטים להעדיף את שישי בצהריים לחגוג את חתונתכם אנו מזמינים אתכם לעשות זאת אצלנו. נשמח להעניק גם לכם חוויה של אירוע בלתי נשכח, במקום מיוחד היודע לחלוק ביד רחבה מן האיכות שמאפיינת אותו.

להתרשמות מאולמות היקב אנא פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530