חבילות שי לסוף השנה

כל שנה שמסתיימת היא סיבה מצוינת להענקה של מתנות לעובדים ששרתו אותנו נאמנה לאורך כל השנה. בחירה במתנות מתאימות היא לא משימה קלה וישנם סוגים שונים של חבילות שי שמתאימות לאירוע שבו מדובר. בדרך כלל מדובר על עונת החגים ועל כן מה שיתאים ביותר הוא יין משובח, שוקולדים וממתקים. כמובן שניתן להוסיף עוד דברים רבים ורצוי להיות מקוריים כמה שיותר ולא להעניק בכל שנה את אותו השי לחג.

סיבה לתת מתנה לחג

ראש השנה ופסח נחשבים לחגים חשובים בקרב העובדים והמנהלים. בדרך כלל מדובר על כמה ימים של חופש שבמהלכם המפעל או העסק לא יעבדו והעובדים ישהו עם בני משפחותיהם. עצם הענקת חבילות שי לעובדים יגרום להם להרגיש שייכות למפעל ותחושה שהם בעלי חשיבות ויש בהם צורך מעבר לעבודה.

איך לבחור חבילת שי לעובדים

מי שבוחר את השי הוא בדרך כלל דרג ההנהלה. על מנת שלא להיכנס להוצאות גדולות מידי מומלץ לבחור בחברה ותיקה שנמצאת כבר זמן רב בשטח ועוסקת בתחום שנים רבות. כמובן שאין לזלזל באיכות של המוצרים שיוכנסו לחבילת השי ורצוי לבחור במוצרים איכותיים ולא ללכת על ההצעה הזולה ביותר. אלה כמה טיפים לבחירת חבילת שי:

· חבילת שי אמורה להיות אישית ומומלץ להשקיע ולצרף לה מכתב כל שהוא עם כמה מילים אישיות. גם פרחים הם חלק בלתי נפרד מהחג וכדאי להשקיע גם בצירוף של זר פרחים.

· הסידור של המארז צריך להתבצע על ידי בעל מקצוע כך שהוא יראה חגיגי ומקושט, שימוש בסרטים צבעוניים, צלופן ועוד יהפכו את חבילת השי למהודרת וחגיגית.

· כדאי להעניק חבילות שי לחג בסמוך לערב החג כך שהוא יקבל נופך חגיגי יותר וישמח את העובדים.

כמובן שניתן לשמח כל אחד וישנן סיבות רבות להענקת של חבילת שי או מתנה. אם מדובר על יולדת, לקוח עסקי חשוב או אפילו לאבא או אימא. כל אחת מן הסיבות היא מוצדקת וניתן בקלות להזמין חבילת שי שתתאים למצב. אפשר גם להתחשב ולהעניק מוצרים דלי סוכר שיתאימו למי שסובל מסוכרת או מעוניין להימנע ממתוקים.

 

לפרטים נוספים נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530

עשוי לעניין אתכם גם:

קטלוג יינות יקבי בנימינה

קטלוג חבילות השי שלנו

סדנאות יין ביקבי בנימינה

עוד מידע אודות בנימינה

סיור ביקב