המדריך השלם לבחירת אולם אירועים

הרגע שבו אתם מבינים שמצאתם את בחיר או בחירת לבכם, ואתם עומדים בפני חיים שלמים של אהבה, הקמת משפחה והצלחה תמיד מלווה בידיעה שעליכם להפיק אירוע למספר הרב ביותר של מוזמנים שאירחתם אי פעם, ומעל הכל: לבחור אולם אירועים שישקף אתכם, את הזוגיות שלכם, הסגנון שלכם והאורחים שלכם. לא בכדי שלאחר בחירת אולם האירועים הכל נראה פשוט יותר ונדמה כאילו פתרתם לפחות חצי מהלחץ בארגון החתונה שלכם.

יתכן ואתם חולמים על אירוע קלאסי שנראה שנכתב באגדות, ויתכן ואתם רוצים אירוע מודרני יותר, צעיר, מלא שיק ומפנק. לפני הכל עליכם לקחת בחשבון שבחירת המקום לאירוע תהיה תמיד מורכבת משני פרמטרים: מספר המוזמנים והתקציב. במקרה שמספר המוזמנים שלכם הוא קטן יחסית והחלטתם מתוך בחירה או הכרח תקציבי שאתם מעוניינים בחתונה קטנה, דעו שאולם אירועים קטן, כזה שמותאם אישית לבחירה שלכם הוא הבחירה הטובה ביותר עבור האירוע שלכם. אולם אירועים קטן שמותאם לחתונות קטנות הוא אולם אירועים שיודע לעשות מחתונה קטנה – חגיגה ענקית.

על אף שבארץ נהוג לעשות חתונות גדולות, עם מאות מוזמנים, אל תתבלבלו: חתונה קטנה יכולה לעשות כל מה שחתונה גדולה לא, ואף אפשר להפיק ממנה הרבה יותר, משום שמדובר באיכות ולא בכמות. בחירת אולם אירועים קטן לחתונה קטנה אומר גם השקעת המאמצים שלכם ביצירת אינטימיות האירוע, באיכות שלו, ובחגיגה עם האנשים שאתם באמת אוהבים ויקרים לכם, במקום ברשימה בלתי נגמרת של מוזמנים מכל הצדדים.

המיקום חשוב לא פחות מגודל האירוע והתקציב שלו. מצד אחד, רצוי שהחתונה תתקיים במקום נגיש למוזמנים שלה, ומצד שני, יש את הרצון העז להתנתק ליום אחד כדי לחגוג את האהבה שלכם במקום פסטורלי ונעים, בלב הטבע. על כן, אולם אירועים לחתונה קטנה בשרון יהיה מצוין עבור המטרה הזאת. מצד אחד – מקום נגיש, עם שפע חניה, ומצד שני, חתונה בלב מפעל הבשמים במושבה הרומנטית בנימינה.

לאחר שהתקציב, כמות המוזמנים והמיקום נבחרו, רצוי להחליט ולבדוק את הקייטרינג. קייטרינג כשר ואיכותי הוא בונוס אמיתי, גם משום שהכשרות הופכת את המנות לזמינות יותר לאורחים שלכם, וגם משום שהקייטרינג מציע מאכלים רבים משתי אופציות – חלבי, לחתונת בוקר שישי, למשל, ובשרי, לארוחת ערב שתתקיים לפני או אחרי החופה, לפי בחירתכם. רצוי להיפגש עם השף ולערוך מבחר טעימות ולהתאים יינות ממבחר היינות הנהדרים שאנחנו עושים ביקב. לסיום, כמובן לא לשכוח את השירות, מה שיכול להשאיר לכם את הטעם הכי מתוק בסוף האירוע שלכם.

ביקבי בנימינה אנו מציעים לכם אולם אירועים לחתונה קטנה בשרון. במיקום מעולה, פסטורלי וקסום, עם עיצוב קלאסי וצוות מנוסה שיודע עד כמה בחירת אולם האירועים בפרט ותכנון החתונה בכלל עלולים להיות מלחיצים מאוד. מכיוון שאין חכם כבעל ניסיון, אך גם אין יפה מקלאסי וקסום, אם רצונכם בחתונה קטנה, אולמות האירועים והצוות שלנו הם הבחירה הטובה ביותר עבורכם. כזאת שתיזכר שנים רבות לאחר היום הקסום שלכם.

 

להזמנת מקום לאירוע חתונה קטנה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530