כיצד לבחור חבילות שי מתאימות לקראת חגי האביב?

פסח וחגי האביב מהווים הזדמנות מצוינת לחגוג גם את סיום החורף ובוא האביב, וגם את ההזדמנות להתכנס יחד עם בני המשפחה, חברים ואפילו עם שאר העמיתים למקום העבודה. לקראת חגי האביב, בדומה לחגי תשרי, נהוג להעניק מתנות או חבילות שי למיניהן, הן לעובדים בבית העסק והן לחברים הקרובים ובני המשפחה עימם חוגגים את החג. מגוון המארזים וחבילות השי הקיימים כיום בשוק עלולים בקלות לבלבל ולהעמיד אותנו במצב בו אנו חסרי אונים מול המגוון המוצע לנו. כיצד, בכל זאת, ניתן וכדאי לבחור את חבילות השי המתאימות ביותר עבור האנשים להם אנו רוצים להעניק משהו נחמד לחג?

 

הענקת חבילות שי עם יינות משובחים בארוחת החג

פעמים רבות אנו מעניקים את המתנות וחבילות השי לבני משפחה הקרובים אלינו, כאשר אנחנו רואים אותם בארוחת החג המסורתית. בין אם מדובר במארחים של הארוחה ובין אם לאו (כמו גם בני משפחה אותם אנחנו מארחים..), ארוחת החג עצמה מהווה הזדמנות מצוינת להעניק את המארז, כאשר במקרים אלו עשויות להתאים במיוחד חבילות שי המכילות לפחות בקבוק או שניים של יין טוב ומשובח. כך, ניתן ליהנות מהיין כבר באותו ערב, ולחלוק אותו יחד עם שאר המשתתפים בארוחה.

בבואכם לבחור חבילות שי עם יינות משובחים לחג, ניתן לנסות ולהתאים את סוג היינות המצויים באותה חבילה לסוג הארוחה אליה אנו מוזמנים. במידה ומדובר בארוחה בשרית, יינות אדומים שונים וודאי יתאימו. בארוחות חלביות או צמחוניות, ייתכן כי יין לבן ישתלב טוב יותר. מומלץ לנסות ולקרוא מעט אודות כל יין המוצע לכם בחבילת השי על מנת להחליט אילו יינות יתאימו בצורה הטובה ביותר לארוחה זו, ואילו חבילות שי מכילות יינות מסוימים אלו.

 

חבילות שי מתוקות עבור משפחות עם ילדים

כאשר אנחנו מעניקים חבילות שי לאנשים עם ילדים קטנים, כדאי להשקיע בחבילה עם הרבה מתוקים למיניהם. שוקולדים הם כמובן המתוקים המתבקשים ביותר עבור חבילות שי לחג, אך אלו יכולים להיות גם מתוקים מסוגים אחרים דוגמת עוגיות או פירות יבשים.

חבילות שי מתוקות שכאלו מתאימות במיוחד עבור מעסיקים המעוניינים להעניק לעובדיהם משהו נחמד וטעים לכבוד החג, וספציפית כאמור כאשר לאותם עובדים ישנם ילדים קטנים. כך כל המשפחה נהנית מחבילת השי, וההורים זוכים לכמה רגעים של שקט ושמחה של ילדיהם.

על מנת שגם ההורים עצמם ייהנו מחבילת השי שאתם מעניקים להם, ניתן וכדאי לשלב וללכת על חבילות שי מתוקות המכילות גם יינות משובחים. חבילות אלו מדברות אל כולם, וישמחו את כל המשפחה. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של חבילות שי משולבות, המכילות בין בקבוק לשניים, שלושה או ארבעה בקבוקי יין, ולא מעט שוקולדים והפתעות מתוקות אחרות, אשר יערבו לחיכם של הילדים והמבוגרים כאחד.

 

חבילות שי כשרות עבור דתיים ושומרי מסורת

חלק ניכר מהאוכלוסייה בישראל מגדיר עצמו כשומר מסורת או כדתי. לכן, במידה ומעניקים חבילות שי לאנשים שומרי מסורת, וגם כאשר מעניקים אותן לאנשים אשר איננו בטוחים האם הם שומרי כשרות או לא, תמיד עדיף ללכת על חבילות שי כשרות. כלומר, חבילות המכילות יינות כשרים, שוקולדים עם הכשר וכך גם כל מוצר מזון אחר שמכילה אותה חבילה.

בחבילות השי של יקבי בנימינה ניתן למצוא יינות כשרים, מקומיים ומשובחים, כאלו אשר יספקו את שומרי הכשרות אך גם את אניני הטעם, המעוניינים ביינות משובחים ואיכותיים. בכל מקרה, כדאי לבחון את הסוגיה ולנסות ולחשוב טוב האם האנשים עבורם אתם קונים את חבילת השי אכן שומרים על כשרות. כאמור, במידה ואינכם בטוחים תמיד כדאי ועדיף "ללכת על בטוח", ולרכוש את החבילות הכשרות. אלו אינן נופלות במאומה מהחבילות האחרות, שכן ניתן למצוא כיום הן יינות כשרים משובחים והן שוקולדים מצוינים, או מאכל מכל סוג אחר אשר גם כשר וגם איכותי וטעים.

לסיכום, בחירת חבילות שי לחג, הן עבור בני משפחה או חברים קרובים והן עבור עמיתים למקום העבודה או עובדים, יכולה אמנם להיות מעט מבלבלת, אך על ידי בדיקה של כמה נקודות ספציפיות ניתן בקלות להגיע להחלטה ולמצוא את החבילות המתאימות ביותר עבור האנשים מהם אכפת לכם…