אירוע אינטימי באולמות היקב

במרכז המושבה בנימינה, מתחת לעצים הגבוהים ועם נוף יפה אל השדות ואל הבתים הקטנים, נמצאים יקבי בנימינה הותיקים. היקבים שהוקמו על שרידיו של מפעל הבשמים שהקים במקום הברון רוטשילד בתחילת המאה ה-20 מייצרים כבר עשרות שנים יינות משובחים ושאר משקאות. במרכז המבקרים של היקב נמצאים אולמות האירועים של יקבי בנימינה, שמארחים לאורך כל השנה אירועים פרטיים ועסקיים קטנים.

אירוע אינטימי באולמות היקב כולל בחירה של תפריט חלבי או בשרי כשר, טעימה מהיינות המשובחים שמיוצרים ביקב הסמוך, אירוח באחד מתוך שלושה אולמות מרווחים, שמעוצבים בכל פעם מחדש בהתאם לסגנון ולאופי האירוע. בתוך החללים האלו ניתן לקיים אירועים קטנים, עד 200 משתתפים.

אווירה מיוחדת בכל אירוע

באולמות יקבי בנימינה פועל צוות מקצועי שמנוסה בסוגים שונים של אירועים. במהלך ארגון האירוע אנחנו מלווים את אורחינו בבחירת עיצוב האירוע, האוכל, האולם המתאים לקיום האירוע וכן הלאה. אנחנו בונים אירוע אינטימי, משמח ותואם בדיוק לצרכים של האורחים והמארחים.

במקום אפשר לקיים אירועים פרטיים כמו ימי הולדת, חגיגות בר מצווה או בת מצווה, ברית או בריתה, חגיגות יום נישואין, חתונת כסף או חתונת זהב. בנוסף, אנחנו מציעים לארגן אירועים עסקיים, ביניהם אירועי חברה, ערבי גיבוש, פרזנטציות או השקות.

בכל אולם אפשר להציב ציוד הגברה, להתאים את התאורה, לסדר את השולחנות בצורה המותאמת לאופי האירוע הכל כדי שהאירוע יהיה מוצלח.

אוכל מצויין ויין מצויין לא פחות

השילוב המושלם בין התפריט המשובח של המקום, שכולל מנות חלביות ובשריות בהתאם לצרכי הלקוח, ובין היינות המשובחים שמיוצרים במרחק כמה מטרים מהמסעדה מוסיף לאווירה המיוחדת שנוצרת בכל אירוע.

במסגרת האירועים שמתקיימים ביקב ניתן לשלב פעילויות כמו סיור מודרך ביקב, שבו לומדים האורחים על תהליך ייצור היקב, מסיירים בין המבנים השונים ובסופו של דבר גם טועמים ונהנים מהתוצרים המעולים של יקבי בנימינה.

אירוח מיוחד מכל הלב

באולמות יקבי בנימינה מזמינים אתכם ליצור את האירוע האינטימי שלכם מא' ועד ת'. אנחנו מציעים לכם את המקום המושלם, קרוב לתחנת הרכבת של בנימינה ולנתיבי התנועה הראשיים, את האוכל המשובח מהמטבח שלנו, את המשקאות המשובחים של יקבי בנימינה ואת האווירה המיוחדת, השקטה והאינטימית של המקום.

בין אם אתם מתכננים אירוע פרטי או זקוקים למקום לערוך בו אירוע חברה עסקי, אולמות האירועים של יקבי בנימינה מחכים לכם לאירוח מיוחד מכל הלב.

להזמנת מקום לאירוע עסקי באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530