טיפים לבחירת קייטרינג כשר לאירועים קטנים

אמירה מפורסמת של ג'ורג' ברנרד שו אומרת, "אין אהבה רצינית יותר מאהבת המזון". למרות שאפשר בהחלט לחלוק על כך, אי אפשר להתעלם מכך שבחירת הקייטרינג באירוע יכול להיות המפתח לאחוז ניכר מהצלחתו. אין ספק שאנו לא חיים בעידן בו רבע עוף ובורקס הן מנות לגיטימיות להגשה באירועים, אבל גם תכנון האירוע דורש מאיתנו לשים לב יותר לאוכלוסיית המוזמנים שלנו, מי הם ומה הדרישות שלהם, ובפרט כשזה נוגע למזון. אחת הדרישות הפופולאריות ביותר במדינתנו היא הקייטרינג הכשר, אבל הכשרות, בניגוד למחשבה הרווחת, לא מעידה על מטבח פחות הרפתקני, אלא שעלינו לבחור אותו בקפידה כדי שהמנות שיוגשו יהיו חגיגה לעיניים, לבטן ולנפש.

ראשית, עלינו לבחון את סוג הכשרות שדרוש לנו לצורך האירוע. לרוב, הדבר יהיה תלוי במוזמנים, אך גם במארחים. רצוי לבדוק תעודות כשרות אך גם לבדוק כי המקום לאירוע כשר, כמו גם את התפריט ולשוחח עם השף לגבי רמת הכשרות הנדרשת. מכיוון שיש הרבה אופציות לקייטרינג מהנה ואיכותי, אפשר גם לבחון את האירוע ולפי זה להחליט איזה סוג של קייטרינג נרצה. לדוגמה, אם מדובר בבריתה שמתקיימת בבוקר יום שישי, אין דבר המהנה יותר מקייטרינג שכולו על טהרת המאכלים החלביים, ובכך גם לפתור את סוגיית הכשרות במידת מה. מכיוון שברור שהאירוע לא מתקיים לתוך הלילה אלא רק עד הצהריים, בד"כ ומכיוון שברור שבערב ישנה ארוחה גדולה ובשרית, הבחירה בקייטרינג חלבי יכולה להיות מושלמת. בכל מקרה, יש לזכור שאירועים קטנים כשרים לא נופלים באיכותם ולרוב הינם הדרישה הרווחת.

רצוי להתייעץ עם השף כמו גם עם מתכנן האירוע לגבי הקייטרינג, כדי שנדע לאיזה כיוון רצוי ללכת יותר. לדוגמה, אם האירוע שלנו מתקיים בקיץ, נעדיף מאכלים קלילים יותר ויינות עם ניחוח פירותי יותר ואם בחורף, אז להיפך: מאכלים עשירים יותר לצד יין עם טעם עשיר ועז. בחירה במקום לאירוע כשר היא חלק מהבחירה הראשונית שנעשה כשנבחר אולם אירועים ולו בגלל שכשרות המקום חייבת להיות תקפה ומתאימה לנו לפני שנחליט על הקייטרינג, אך רצוי שהקייטרינג המעולה יהיה חלק מהאולם, דבר שחוסך עלויות, זמן, ומהווה בקרת איכות לכשעצמו לגבי האיכות של הקייטרינג.

לפני ההחלטה על הקייטרינג, רצוי לבצע טעימות של המנות ולראות את ההגשה שלהן ולא להחליט על תפריט בצורה עיוורת מראש, גם אם ישנה מגבלת זמן לוחצת. מנגד וגם בנוסף, נוכל תמיד לברר בין חברים ובפורומים על אילו מנות לא לדלג, ולבקש אותן מהשף, על מנת לטעום אותן לפני שאנחנו מחליטים עליהן. רצוי גם לבחור ברצף מסוים של מנות, כאשר הכל תלוי באירוע, ולדאוג לכך שהמנות יתוזמנו כהלכה, גם לפני הבקשה שלנו, אבל גם בהנחיית השף. אם מדובר באירוע שממשיך לתוך הלילה, יתכן והמטבח יעבוד עד מאוחר יותר, ואז כדאי שיהיה גיבוי של מנות ואלכוהול. מנגד, אם מדובר באירוע שהינו על טהרת הבופה, רצוי לדאוג לכך שהבופה יהיה מלא באופן יחסי תמיד, ושהמלצרים ימלאו אותו תכופות ויסדרו אותו, על מנת שהוא תמיד יראה מהוגן.

ישנה נוסחה פשוטה לבחירת קייטרינג מעולה לאירועים קטנים כשרים: טעמי המנות, המראה שלהן והשירות. שלושת הפרמטרים האלה יבטיחו קייטרינג מהנה ומושלם לאירוע שלכם. ביקבי בנימינה אנחנו גאים לתת לכם יותר מכך, ויותר מאירוע קטן וכשר. בכל זאת, אם אתם בוחרים לעשות אירוע ביקב, בלב שדות יסמינים, אתם כמובן תיהנו גם מההתמחות שלנו ביינות. לצד המנות ניתן לבחור יין מהיקב שלנו, זה שאנו מייצרים בעצמנו, מתוך מבחר מרשים של יינות. היין הוא לא רק בחירה מצוינת ללוות את המנות, אלא גם אטרקציה ונושא לשיחה, וחלק מהקייטרינג באירוע המושלם שלכם.

 

להזמנת מקום לאירוע פרטי באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530