אירועים יוקרתיים באווירה משפחתית – אירועים פרטיים ביקב

ההחלטה על המקום בו ייערך אירוע פרטי חשוב, בין אם מדובר בחתונה, בר/ת מצווה או מפגש משפחתי היסטורי, מבלבלת אנשים רבים אשר מעוניינים במאפיינים שונים באירוע, ומתקשים להחליט על המקום אשר ישרת בצורה הטובה ביותר את הצרכים שלהם בהקשר זה. בעוד כולם רוצים אירוע ברמה גבוהה, אוכל איכותי וטעים, אלכוהול משובח, מקום מסודר ומסביר פנים וגם – מחיר לא כל כך גבוה, חלק מהאנשים מעדיפים מקום אקסקלוסיבי ויוקרתי עד כמה שניתן, בעוד אחרים מעדיפים מקום עם אווירה משפחתית ואינטימית, גם אם זה בא על חשבון היוקרתיות.

אירוע פרטי ביקב אשר בנוי וערוך לארח אירועים שכאלו מציע את הטוב מכל העולמות. מהן המאפיינים החשובים ביותר באירוע פרטי רב חשיבות ומה מציע היקב שלנו על מנת לענות על צרכים אלו?

 

על מאפייני האירוע להיות ברמה הגבוהה ביותר

הסטנדרט של אירועים פרטיים בישראל כיום מכתיב רמות גבוהות ביותר של שירותים שונים לאירוע. כפי שהזכרנו קודם, על המזון להיות לא פחות מאשר גורמה, על האלכוהול להיות משובח (בניגוד לאלכוהול זול המוגש בלא מעט מקומות) ועל השירות הניתן לאורחים להיות חסר פשרות וברמה הגבוהה ביותר. ישראלים אוהבים להתפנק ולקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר כאשר הם מגיעים לאירוע, ובצדק – אותם אירועים הם ההזדמנות להרגיש כמו מלכות ומלכים לכמה שעות טובות, וכך לחגוג את המאורע המשמח העומד במרכז האירוע.

אירוע פרטי ביקב אקסקלוסיבי דוגמת יקבי בנימינה מציע, כמובן, אלכוהול ברמה הגבוהה ביותר – יינות מקומיים משובחים מסוגים שונים אשר מיוצרים ומופקים ממש כאן, במקום המארח את האירוע, כאשר גם המשקאות החריפים יותר המוגשים בבר הם מותגים איכותיים, ולא הזולים והפשוטים ביותר. בנוסף, תמצאו כי הקייטרינג במקום מגיש מזון אשר לא היה מבייש אף מסעדת גורמה. גם המקום עצמו מעוצב ומתוחזק בהתאם לסטנדרט הגבוה של אירועים בארץ – ריהוט ועיצוב אקסקלוסיביים, ניקיון חסר פשרות, שירות מסור ואיכותי לאורך האירוע כולו ואווירה יוקרתית ביותר, כראוי למקום מסוגנן כמו יקב היסטורי.

 

לצד היוקרתיות מייצר המקום גם אווירה משפחתית אינטימית

אך היוקרתיות אינה הדבר היחידי החשוב באירועים פרטיים חגיגיים במיוחד. חשוב לא פחות שהאווירה תהיה אינטימית ומשפחתית, כזו אשר תגרום לאורחים השונים להתקרב ולהשתלב יחד, ולכולם להרגיש כאילו מדובר ביום חג לכל דבר ועניין, עם הרגשה ייחודית באוויר.

כיצד משיגים הרגשה משפחתית ואישית במקום המעוצב באווירה יוקרתית ואקסקלוסיבית? ישנן דרכים שונות להשיג אווירות מסוימות, וביקור במקום יבהיר זאת בצורה הטובה ביותר. דרך אחת היא על ידי עריכת האירוע באולמות בגודל בינוני יחסית, ולא באולמות גדולים מדי ורחבי ידיים עד למצב בו מרגישים כאילו הולכים לאיבוד, והאווירה האינטימית מתפזרת ומתפוגגת. אולמות יחסית קטנים המעוצבים באופן מסביר פנים ונוח לישיבה יוצרים תחושה ביתית מסוימת, המעניקה הרגשה כללית נעימה באירוע. בנוסף, השימוש בשטח הפתוח של היקב גם כן משחק תפקיד מפתח בבניית האווירה האינטימית, הפסטוראלית והמשפחתית באירוע. אין דבר פסטוראלי ונעים יותר לעין מאשר כרמים ושטח טבעי פתוח עם נוף ארץ ישראלי מרהיב של אזור השרון, והכנסת האלמנטים הללו לאירוע הפרטי החגיגי הופכת אותו אוטומאטית למשהו אישי ונינוח יותר, ומאזנת את היוקרתיות הנלווית למקומות כמו יקבים, ומאיימת ליצור ניכור מסוים.

 

לסיכום, אירועים פרטיים ביקב משלבים בין שני הקצוות של מאפיינים שונים שנרצה באירוע שלנו – יוקרתיות, אקסקלוסיביות ושירות ברמה הגבוהה ביותר מצד אחד, והרגשה נעימה, אינטימית, משפחתית ואישית מצד שני.

 

להזמנת מקום לאירוע פרטי באולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530