יום הולדת 40 לגבר – כל ההצעות

יש כמה הצעות שיכולות להתאים לבני משפחה בהפקת יום הולדת 40 לגבר. ההצעה הראשונה היא לבחור מקום ליום הולדת ולערוך מסיבת הפתעה. סביר להניח שעד יום הולדת 40 לא היו לגבר הרבה הזדמנויות לקחת חלק במסיבה מן הסוג הזה, בעיקר לא יחד עם החברים הקרובים והרחוקים. אפשר לקיים מסיבת הפתעה באולמות לאירועים קטנים ולשלב שורה ארוכה של אטרקציות. מסיבת הפתעה תגרום לגבר להעריך את ההשקעה וכל בני המשפחה ייהנו מזמן איכות משותף.

הצעה שנייה היא לערב את מי שחוגג יום הולדת ולשכנע אותו להפוך את המסיבה לאירוע רב משתתפים. כאן הדגש הוא על בחירת אולם אירועים גדול, הזמנת שולחן במסעדה או הפקת מסיבה במועדון. אם בעל האירוע מתכנן להזמין יותר מ-50 אנשים ליום ההולדת ניתן לקיים את המסיבה כמעט בכל מקום לאירועים פרטיים. באירוע כזה כדאי לחשוב מחוץ לקופסא ולהזמין את ההורים, את החברים מהצבא ומהעבודה ולמעשה את כל מי שמכיר את בעל האירוע. גברים בגיל 40 מאמצים בדרך כלל מעגל חברים קרוב, אך יום ההולדת הוא ההזדמנות שלהם לפגוש מכרים ותיקים.

הצעות ליום הולדת בחיק המשפחה

מי שמעדיף לחגוג יום הולדת 40 לגבר בחיק המשפחה יכול גם הוא לבחור מבין מספר אפשרויות. אפשרות אחת היא לקיים את האירוע בבית ובאווירה סולידית. כאן ניתן לציין את הייחודיות של האירוע בעזרת הזמנת בר יינות, שילוב מנות פתיחה עם יינות לבנים ואדומים וכמובן הגשת קינוחים לצד יינות מבעבעים. חברות מקצועיות ישמחו ללוות אתכם במהלך האירוע ולהציע גם ברמנים ומלצרים שיסתובבו בבית ויגרמו לכולם להרגיש כמו בקוקטייל הוליוודי.

אפשרות שנייה היא לטוס לחו"ל ולחגוג יום הולדת מעבר לים. אפשר לבחור יעד ספונטני באירופה או לתכנן מראש טיול ארוך בארצות הברית. ביום הולדת 40 יש הרבה גברים שישמחו להגיע בפעם הראשונה למזרח, לדרום אמריקה ולהודו. יום הולדת בחו"ל יעזור לגברים לשכוח ממשבר גיל ה-40 והאירוע יסייע להם לחזור לשגרה במהירות.

מתנות ופעילויות משותפות

יום הולדת 40 מסמל שלב מעבר חשוב בחייהם של גברים. מי שנמצא בזוגיות ורוצה לחגוג יום הולדת 40 לגבר שאיתו צריך להביא את זה בחשבון. כדאי לחשוב היטב על המתנות ולקיים לפחות פעילות משותפת אחת. אפשר לרשום את הגבר לסדנא בתחום שהוא אוהב, כמו נסיעות מבחן על רכבי יוקרה, סדנת יין, סיור ביקב ובישול. פעילויות אחרות שיתאימו לחגיגת יום הולדת מן הסוג הזה הן ארוחה במסעדת גורמה, טיפול ספא או סוף שבוע בבית מלון.

לסיכום, יש הרבה הצעות שיכולות להתאים לחגיגות יום הולדת 40. הכל תלוי בתקציב העומד לרשותכם ובמספר האורחים שאתם רוצים להזמין. לכו עם הלב ובחרו בהצעה שתתאים לאופי של בעל האירוע.

 

 

להזמנת מקום ליום הולדת לגבר באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530