כיצד לארגן אירוע קטן

ארגון אירוע קטן יכול להיות משימה לא פשוטה, שדורשת תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, חלוקת זמן ומשאבים נכונה, וכמובן חשיבה רבה בנושא. יש לקחת בחשבון את הפרמטרים שיש לנו להצלחת האירוע, ואלה מורכבים ממהות ואופי האירוע ובטח מהאוכלוסייה שמגיעה, מאלה נבחר את האפשרויות הנכונות לנו. עלינו לשאול את עצמנו מספר שאלות מנחות שיעזרו בארגון ותכנון האירוע, על מנת שזה יתנהל בטוב טעם, וכולנו – המוזמנים כמו גם המארחים נצא עם טעם לעוד.

ראשית כל, נצטרך להגדיר את אופי האירוע. אירוע קטן הוא בד"כ אירוע שמערב בין 30-250 מוזמנים, אך הוא יכול להיות גם אירוע פרטי או עסקי, ועל כן עלינו לעמוד על ההבדלים בין זה לזה. בעוד שבאירוע עסקי אנחנו נבחר מנות מסוימות ויתכן שגם הדקורציה תהיה יותר בסיסית, יתכן ונבחר למשל להביא אטרקציה כלשהי שתבדר את המוזמנים שלנו ואם מדובר באירוע של מוזמנים שעובדים זה עם זה – היא גם תגבש אותם. מנגד, באירוע פרטי נבחר לרוב בדקורציה יותר מדויקת ומלאת מחשבה, בתפריט עשיר יותר שמורכב מכמה שלבים -בופה בתחילת האירוע, מנות המוגשות בעת הסעודה וחטיפים בסוף האירוע לצד יין מעולה והופעה של להקה אהובה. בכל מקרה, יש לקחת בחשבון שאופי האירוע, מספר המוזמנים, כמו גם הטעם האישי (בין אם מדובר בחתן וכלה ובין אם מדובר במנכ"ל חברה) משפיעים כולם על האירוע והם יהיו לנו קווים מנחים לארגונו.

אחד השיקולים לארגון אירועים קטנים על פני גדול היא סוגיית התקציב. לרוב, למי שבוחר לעשות אירוע קטן, ובפרט אם מדובר באירוע פרטי כמו בריתה, בר/בת מצווה או חתונה, יש רצון לרכז את מיטב כספו באיכות האירוע, לצד רשימת מוזמנים קטנה יותר. במצב שבו התקציב שלנו מוגבל יותר, עלינו לקחת בחשבון שהדברים שחשובים באמת בארגון אירועים קטנים הם האינטימיות והאיכות. בחירה נכונה של מוזמנים, סדר הישיבה שלהם כמו גם האינטימיות שבסדר הישיבה הזה, לצד קייטרינג ויין מעולה מהיקב שלנו יעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר. בכל מקרה, יש לתכנן את רשימת המוזמנים בצורה הנכונה ביותר, על מנת להשקיע את רוב התקציב באיכות ולא בכמות, במקרה של תקציב מוגבל.

אירוע קטן בשרון יכול להיות האופציה המושלמת עבורכם. בייחוד משום שביקבי בנימינה אנו מציעים אירועים קטנים בסדרי גודל של 30 עד 250 מוזמנים, שלושה אולמות אירועים – קטנים וגם גדולים יותר, כולם מעוצבים בסגנון האירופאי, המעודן, הקלאסי והנעים, ונמצאים בלב המושבה הציורית בנימינה בין פרחי יסמין בהם בחר הברון רוטשילד להקים מפעל לבשמים. באווירה ציורית זו, תוכלו ליהנות מאירוע קטן בשרון שכולל יין מעולה מהיקב שלנו, קייטרינג חלבי או בשרי, חניה בשפע וליווי של הצוות שלנו מתחילת ארגון האירוע עד סופו. עבורנו, השירות הוא מעלה ראשונה לפני כל שאר הדברים הנהדרים שיש ביקבי בנימינה. המטרה שלנו היא לעשות הכל על מנת שהאירוע שלכם ייזכר כאירוע מעולה, ויניב הנאה רבה.

 

להזמנת מקום לאירועים קטנים באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530