כנסים ואירועים קטנים באווירה מושלמת ביקבי בנימינה

חברות וארגונים רבים, כמו גם לא מעט אנשים פרטיים, מעדיפים כיום לערוך אירועים קטנים ומצומצמים, ומחפשים אחר מקום מתאים לארח אירועים כאלו. זה נכון הן עבור אירועים חגיגיים פרטיים דוגמת חתונה קטנה או בר מצווה מצומצמת והן עבור כנסים או אירועים עסקיים.
היתרונות שבאירוע קטן ומצומצם מבחינת מספר המוזמנים הם רבים ומשמעותיים, אך על מנת שיבואו לכדי ביטוי יש לערוך את האירוע במקום המתאים לסוג אירועים זה.
יקבי בנימינה מהווים דוגמה מצוינת למקום לאירוח אירועים חגיגיים הבנוי ומעוצב בדיוק עבור אירועים קטנים ואקסקלוסיביים. החל מהכרם הפסטורלי ועד ליינות המשובחים שניתן להעניק במסגרת חבילות שי באירוע – להלן היתרונות שהופכים את יקבי בנימינה למקום המושלם לכנסים ואירועים קטנים –

 

מיקום מושלם, יוקרה של יקב משובח, יין טוב ואווירה פסטוראלית

בין הסיבות השונות אשר הופכות את יקבי בנימינה למקום המושלם לאירוח כנסים, אירועים עסקיים ואירועים פרטיים קטנים, נתחיל דווקא עם סיבה טכנית, אך חשובה ביותר – מיקום גיאוגרפי. המיקום של בנימינה מושלם עבור כולם – מרחק נסיעה קצרה יחסית מתל אביב וגוש דן, לא רחוק במיוחד מירושלים וקרוב עוד יותר לחיפה ולצפון. לכן בנימינה היא מקום פופולרי מבחינות רבות, וגן האירועים של יקבי בנימינה מבוקש מאוד לאורך כל השנה.

מעבר למיקום הגיאוגרפי, מהווה היקב מקום מושלם עבור כנסים אירועים קטנים שונים, מפני שעל פי רוב אירועים קטנים מיועדים להיערך באווירה אקסקלוסיבית ויוקרתית. איזה מקום משדר אקסקלוסיביות וטעם טוב יותר מאשר יקב פעיל, בו מיוצר יין משובח?…
את יינות היקב ניתן ורצוי כמובן לשלב גם באירוע עצמו, כאשר ניתן להגיש את היינות לאורחים או להעניק להם חבילות שי ומתנות שונות, הכוללות יין זה או אחר מתוצרת היקב. ביקב מיוצרים מגוון יינות שונים, החל מיינות יקרים ועד למותג המסקרן B – BOX (יין בקופסה) אשר בהחלט יכול להוות מתנה מעניינת עבור האורחים והחוגגים.

האווירה הפסטוראלית השוררת ביקב מתאימה גם היא לכנסים עסקיים אקסקלוסיביים או לאירועים חגיגיים מצומצמים ואינטימיים – כרם הענבים שבשטח היקב הוא כמובן אטרקציה בפני עצמו ומעניק תחושה של טיול בטוסקנה, ואילו היקב עצמו מכיל גם היכלי אבן גדולים ועתיקים, המבוגרים יותר מכל אורח שיוזמן לאירוע. השילוב הזה שבין הפסטוראליות והטבע של הכרם לבין התחושה ההיסטורית המפוארת שמשרים היכלי האבן העתיקים, הופך את המקום למושלם עבור אירוח כנסים ואירועים עסקיים יוקרתיים ואירועים פרטיים קטנים ואינטימיים.

 

מארזי שי מקומיים כמתנה לאורחים

אחד היתרונות של עריכת אירוע מצומצם מבחינת מספר המוזמנים הוא כי ניתן להעניק לכל אורח ואורחת יותר תשומת לב. מצב זה מקרב מבחינה רגשית ואישית כאשר מדובר באירוע פרטי, ויכול להיות בעל ערך עסקי של ממש כאשר מדובר בכנסים ואירועים עסקיים. יותר תשומת לב לכל אורח ואורחת משמעותו קשרים אישיים טובים יותר, מה שיכול להוביל לא רק לקרבה אישית אלא גם לעבודה משותפת פורייה יותר.
אחת הדרכים להעניק לכל אורח תשומת לב רבה יותר באירוע הקטן שאנו עורכים היא על ידי הענקת מתנות וחבילות שי שונות. אלו יכולות להיות מתנות מסוגים שונים, אך כאשר אנו מעניקים אותן במסגרתו של אירוע אקסקלוסיבי, רצוי שגם חבילות השי עצמן יהיו בעלות אותו אופי.
כאמור, מארזים וחבילות שי המכילות יינות מקומיים משובחים יכולות להוות פתרון מצוין מכל הבחינות. מומלץ כמובן גם להתאימן לאורחים או לנושא האירוע עצמו במידת האפשר, למשל על ידי הוספת כרטיסי ברכה או הקדשה מסוימת שתצורף לאותן חבילות. עבור אירועים הנערכים בתקופות החגים ניתן למתג את המתנות כחבילות שי לחג, וכך ליצור רובד נוסף של תוכן, משמעות וכתוצאה מכך גם קרבה, לצד המקבל את המתנה.

 

כיצד נתכנן אירוע קטן באווירה מושלמת ביקב?

במידה ואתם מעוניינים לערוך אירוע קטן, עסקי או פרטי, באווירה המושלמת שמציעים יקבי בנימינה – מה עליכם לעשות והיכן בכלל להתחיל?
ובכן, בתור התחלה, צרו עימנו קשר. ביקבי בנימינה תמצאו לא רק אנשי מקצוע המבינים בייצור יין טוב, אלא גם כאלו המתמחים בהפקת אירועים קטנים ובינוניים באווירה אינטימית ואקסקלוסיבית. כך נוכל לסייע לכם לתכנן את האירוע המושלם עבור הצרכים שלכם – היכן ייערך כל חלק באירוע, מה הוא יכיל, מה יוגש לאורחים בכל שלב באירוע וכד'.