טיפים לבחירת מקום לחתונה המושלמת

הפקת חתונה היא תהליך הנמשך לפחות מספר חודשים. אחרי שמחליטים להתחתן ומעדכנים את בני המשפחה ואת החברים, נותרים עם רשימה ארוכה של משימות ומתוכן הסוגיה העיקרית היא בחירת מקום.

אפשר לקיים את החתונה באולם אירועים ולהזמין מאות אנשים, או להעדיף חתונה קטנה במקום אינטימי יותר. אין מתכון אחד שמתאים לכולם, לכן הדגש צריך להיות על קביעת סדר עדיפויות. הטיפ בהקשר הזה הוא ללכת עם הלב והאינטואיציה: אם אתם רוצים לחגוג עם המעגל הקרוב בלבד, אין סיבה לבזבז מאות אלפי שקלים על אירוע גדול. בררו על מקום לאירועים קטנים ותופתעו ממגוון האופציות.

טיפ לא פחות חשוב קשור להתאמה בין אופי המקום לבין קהל היעד. כאן צריך לשים לב לצרכים של בני משפחה מבוגרים, בעלי מוגבלויות, הורים לילדים, נוכחות של תינוקות ופעוטות ועוד. יש הבדל גדול בין מקום המיועד לאירוע בו טווח הגילאים הממוצע עומד על 20-30, לבין אירוע שאליו צפויים להגיע גם מבוגרים מעל גיל 50-60. המקום צריך להיות מספיק נגיש, נוח וידידותי עבור קהל היעד והוא דורש מכם התאמה מוקדמת של תנאים סביבתיים.

איך המקום משפיע על האירוע?

הטעות הנפוצה של בני זוג המתכננים אירועים קטנים היא לשכוח את מידת ההשפעה של המקום על אופי החתונה. לא כדאי להפיק חתונה קטנה רק לפי שיקולים של תקציב ותמיד רצוי להגיע לפחות כמה פעמים לאירוע שמתקיים במקום. כך ניתן להתרשם מרמת האנרגיות, לקבל את התחושה של האורחים ולהגיע למסקנות מושכלות. באירועים קטנים מרגישים כל אלמנט דקורטיבי במקום ויש השפעה גם לעיצוב ולאווירה. אל תקלו ראש באופן בו המקום משפיע על הצלחת החתונה שלכם ואל תקחו סיכון מיותר.

חתונה קטנה דורשת תשומת לב גדולה מצד כל המעורבים בתהליך ההפקה. בחרו היטב את נותני השירות ואת התקליטן, שירותי ההסעדה, התאורן והצלם. זכרו שמה שזול עולה ביוקר, אך אל תסכימו לשלם מחירים מופרזים. קבלו המלצות על מקום לחתונה קטנה והשתמשו בהן בתור אינדיקציה לשביעות רצון ואמינות.

מה בוחרים קודם: מקום או תאריך?

עוד טיפ חיוני להפקה מוצלחת של חתונה קטנה הוא לבדוק מראש את התאריך ואת היום הספציפי בשבוע. ראשית, המקום חייב להתאים לתנאי מזג האוויר הצפויים בתאריך הנבחר. שנית, חתונה בשישי בצהרים שונה מחתונה באמצע שבוע. לכל יום בשבוע יש מאפיינים אחרים שקובעים את שביעות הרצון של האורחים.

אם אתם מקיימים אירוע באמצע השבוע, תצטרכו לדאוג להסעות או לכל הפחות להתחיל את האירוע בשעה מוקדמת. לחילופין, במקומות לחתונות בשישי בצהריים הדגש הוא על בחירה קלילה יותר של תפריט מנות ראשונות, עיקריות וכמובן יינות ומשקאות אלכוהוליים. בחרו את המקום רק לאחר שתחליטו על תאריך וכך תוכלו גם לצמצם את האפשרויות.

 

להזמנת מקום לחתונה קטנה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530