אולמות יקב בנימינה – מקום לאירוע בטעם טוב ובאוירה משכרת

בחירת המקום לאירוע, בין אם מדובר בברית, בחגיגת בר מצווה או בחתונת הכסף, היא תמיד קריטית. אנחנו רוצים שהאורחים שלנו יהנו מכל רגע ורגע, יטעמו את המנות הכי טעימות ואיכותיות, ישתו וישמחו ויהנו מאווירה מיוחדת.

האירועים המתקיימים ביקבי בנימינה עונים בדיוק על הציפיות האלו. באולמות ששוכנים בתוך מתחם היקב הותיק, במרכז המושבה הציורית והירוקה, מתקיימים בכל ימות השנה אירועים קטנים, אינטימיים ומיוחדים במינם, בהם משולבים לצד האוכל המשובח והאווירה האלגנטית, גם היינות הטובים של היקב.

במקום שלושה אולמות בהם אפשר לקיים אירועים פרטיים ועסקיים. מברית או בריתה, דרך ימי הולדת משפחתיים ועד למסיבות יום נישואין, חתונת כסף או זהב וחגיגות בר או בת מצווה. מהשקות וערבי גיבוש ועד לימי חברה ומסיבות לצוות.

בחלל האולם ניתן לארח עד 200 איש סידור השולחנות בחלל בצורה שונה, מאפשר לבנות אירוע באווירה שונה ולמספר אנשים שונה..

מנות איכותיות לצד יינות משובחים

אצלנו ביקב מציעים תפריט חלבי או תפריט בשרי, שניהם כשרים. לצד המנות האיכותיות, שניתן לבחור ולהרכיב כתפריט לאירוע לפי צרכי האורחים ובחירת המארגנים, משולבים באירוע היינות המצויינים של יקבי בנימינה. כך נוצרת אווירה משכרת ומיוחדת ואף אחד לא יכול להישאר אדיש.

מבנה האולם העתיק נמצא בפאתי שטח היקב, אך כחלק מהאירוע ניתן לצאת לסיור ביקב הסמוך, ללמוד על תהליך ייצור היין, להריח את ריחות החביות הישנות בהם מתיישנים להם יינות אדומים משובחים ולחזור אל אולם קוקטייל לטעימת יין מודרכת שכולה על טהרת תוצרי היקב.

הערך המוסף הזה הופך את האירוע ליוצא דופן ויוצר אווירה מדהימה.

אווירה אלגנטית בטעם טוב

אולמי יקבי בנימינה מעוצבים בסגנון אירופאי-אלגנטי, שמחזיר את כל מי שנכנס אל המבנה הישן לתקופה שבה בנימינה הייתה מורכבת משורת בתים קטנים ושדות יסמין ריחניים. בכל אירוע מעוצב החלל מחדש לפי אופי האירוע וצרכי המארחים והאורחים. התוצאה בכל אירוע היא אווירה משמחת, משפחתית ואינטימית במקום נעים ואלגנטי.

להזמנת מקום לאירוע קטן באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530