כיצד יוצרים אירועים עסקיים יוקרתיים במיוחד?

אירועים עסקיים נערכים בארץ ללא הרף, למגוון מטרות שונות. בין שלל האירועים העסקיים הנערכים בישראל מדי שנה, ניתן למצוא גם לא מעט אירועים אשר שואפים להיות יוקרתיים ומסוגננים במיוחד. אלו הם לרוב אירועים של חברות מצליחות (או של עסקים המעוניינים לשדר הצלחה וליצור תדמית של עסק משגשג), כמו גם של ארגונים אשר מנסים ליצור אירוע באווירה יוקרתית אליו מוזמנים אנשים חשובים מתחומים שונים, הן למטרות פרקטיות (למשל – לנסות להרשים משקיעים במטרה ליצור שיתופי פעולה ועסקאות גדולות) והן למטרות אסתטיות בעיקרן (דוגמת יצירת מוניטין של ארגון עמיד ויוקרתי). בין אם אתם מנסים להרשים לקוחות פוטנציאליים, לגייס משקיעים, להרשים אנשים הנמצאים בעמדות מפתח או סתם להפיק אירוע יוקרתי ומסוגנן למען העובדים והלקוחות של ארגון מסוים – כיצד יוצרים אירוע עסקי יוקרתי באמת?

 

מיקום האירוע – הבחירה המשמעותית ביותר

הנקודה הראשונה ובעלת המשקל הרב ביותר בהצלחה שלכם ליצור אירוע עסקי יוקרתי ביותר היא בחירת המקום בו ייערך. מקום מתאים כבר יעשה עבורכם חלק נכבד מהעבודה, הן מכיוון שהמקום עצמו ייראה יוקרתי ומתאים לסוג האווירה שאתם מבקשים ליצור באירוע, והן מפני שמקומות המותאמים לאירוח אירועים יוקרתיים גם לרוב נותנים שירותים שונים בהתאם (למשל – שירותי בר וקייטרינג ברמה גבוהה מאוד וכו').
אז כיצד נבחר מיקום מתאים ליצירת אירוע עסקי יוקרתי? בישראל ניתן למצוא מקומות שונים המתאימים למטרה זו. יקב מסוגנן אשר מארח אירועי בוטיק הוא דוגמה טובה לכך – אין צורך להכביר במילים בנוגע לאסוציאציה המידית בין יקב (אשר כולל גם כרם, הגשה של היינות האיכותיים המיוצרים במקום וכו') לבין יוקרתיות וסגנון.

יקב לאירוח אירועים עסקיים יוקרתיים הוא רק דוגמה אחת, ניתן למצוא עוד כמה מיקומים מושלמים בארץ לסוג אירועים זה, אך בכל מקרה חשוב לשים דגש על כך שמדובר במקום נעים, שקט ופסטוראלי מצד אחד, אך גם מטופח ומנוהל בקפדנות מצד שני. רק השילוב בין ה"טבעיות" והעיצוב הנעים למראה של המקום, לבין ניהול מוקפד ומקצועי יכולים ליצור קרקע מתאימה לאירועים עסקיים יוקרתיים במיוחד.

 

תוכן האירוע

הפרמטר החשוב השני הוא כמובן תוכן האירוע. לאחר שבחרנו במקום מתאים לאירוח אירועים עסקיים (ואירועים חגיגיים בכלל) יוקרתיים ומסוגננים, הגיע הזמן לטפל בתוכן האירוע, ולהבטיח שגם הוא יתאים לאווירה היוקרתית שאנו מנסים לייצר. כאן חשוב להבין כי לא תמיד כדאי ליצור הרבה תוכן ו"למלא" את לוח הזמנים של האירוע מההתחלה ועד הסוף בנאומים, סרטונים, מצגות, תכניות אומנותיות למיניהן וכו'. לפעמים, אירועים יוקרתיים מתאפיינים דווקא בתוכן מינימאלי יחסית, ובאווירה חופשית ונינוחה יותר, המאפשרת לאורחים להירגע וליהנות מהאירוע בנינוחות. בנוסף, ניתן להכניס תוכן מסוים אשר יהיה ברקע האירוע, יאפשר לאורחים להמשיך ב"מינגלינג" ובהנאה הנינוחה מהאירוע וייצור אווירה יוקרתית במיוחד. למשל, הרכבים של מוסיקה קלאסית (או מוסיקה חיה מז'אנר אחר, אך כזו שתהיה נעימה ומעניינת), רביעייה של כלי מיתר, הרכב ג'אז נעים וכו'.

 

בלי להתפשר על המזון והמשקאות

נקודה שלישית וחשובה גם כן בעת תכנון אירועים עסקיים יוקרתיים היא איכות המזון והמשקאות המוגשים לאורחים. כאן אין מקום לפשרות או לטעויות – באירוע יוקרתי חייב להיות מזון גורמה איכותי, ובר משקאות המכיל את המותגים המשובחים והיוקרתיים יותר. גם המשקאות המוגשים לאורחים מחוץ לבר (החל ממיצים סחוטים טבעיים ועד ליינות כשרים מקומיים) צריכים להיות איכותיים, ולא מותגים מרמת איכות נמוכה יותר. אם אתם עורכים את האירוע ביקב, השתדלו להגיש יינות מקומיים המיוצרים במקום, לצד מבחר של אלכוהול משובח ממגוון מותגים נוספים.

כאמור, כאשר בחרתם במקום המתמחה באירוח אירועים יוקרתיים, סביר להניח שהקייטרינג והבר של המקום כבר מותאמים לסוג אירועים זה, ויכילו מזון גורמה, אלכוהול משובח וכו'. גם אם אינכם מרוצים לגמרי משירותים אלו שמציע המקום, וגם אם אתם מחליטים להפיק את האירוע כולו ולדאוג לכל הספקים השונים בעצמכם, חשוב לשכור שירותי קייטרינג ובר המתמחים באירועי בוטיק או באירועים המוגדרים כיוקרתיים. ניתן למצוא מספר חברות המתמחות בשירותים אלו בארץ, וכאן לא המקום לחסוך בעלויות – אם אתם רוצים אירוע עסקי יוקרתי, מסוגנן ומוצלח, המזון והאלכוהול אינם המקום לחסוך בו בעלויות…

 

להזמנת מקום לאירוע עסקי באולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530