אירועים פרטיים לחברות – טיפים להפקה מוצלחת

אירוע חברה פרטי הינו חלק אינטגראלי מהמציאות העסקית של ימינו, והוא עשוי להתקיים עקב מגוון רחב של סיבות. אירועים עסקיים אלו יכולים להיות בין היתר כנסים, ימי עיון, גיבוש צוות העובדים, השקת מוצר ,שירות חדש או הרמת כוסית. בכל מקרה, הפקת אירוע פרטי מוצלח ומהנה דורשת תכנון קפדני, השקעת משאבים וחשיבה מחוץ לקופסא כפי שניתן לראות בטיפים הבאים.

הגדירו את מטרת האירוע ותכניו

כאמור, אירועים פרטיים לחברות עשויים להתקיים עקב סיבות רבות ושונות, בין אם המטרה היא לשפר את יחסי העבודה, למנף את מכירות העסק, להעשיר את ידיעות העובדים או כל מטרה אחרת. כמו כן אירועים עסקיים יכולים לשלב מספר מטרות באירוע אחד, כמו השקת מוצרים ביחד עם מסיבת פורים. בכל מקרה, הגדרת המטרות תכוון אתכם לסוג הפעילות המבוקש באירוע, כמו מצגת, הרצאה, ריקודים, ארוחה, מופע, הפעלות או מסיבת ריקודים. ברגע שברור לכם אילו תכנים נדרשים לאירוע אתם יכולים להתחיל לחפש מקום ייעודי עבור אירועים קטנים שמתאים לצרכים שלכם.

איתור מקום מתאים לאירוע חברה

כאשר מחפשים מקום לכנסים , השקת כוסית או כל אירוע עסקי אחר, למעשה מבקשים מקום לאירועים קטנים שמתאים לקיום אירוע עסקי. ההתאמה לאירוע עסקי תבוא לידי ביטוי בציוד מתאים כדוגמת מקרנים, עמדת הרצאות, מיקרופונים ומערכות שמע ואודיו איכותיות ומתקדמות. בנוסף, יש לבחור מקום המספק שירותי משרד מלאים כולל נגישות למחשבים, אינטרנט, מכונות צילום ופקסים. כמו כן, יש לבחור במקום המכיל מספר חללים לצרכים שונים של האירוע, כמו אולמות, פינות הסבה וחללים שיכולים לשמש כחדר לימוד או חדר ישיבות.

מיקום האירוע והאווירה השורה בו

מלבד צרכים טכניים שנדרשים לקיום אירוע עסקי, חשוב גם לבחור במקום איכותי בעל אווירה מכובדת ונעימה. במרבית המקרים מומלץ לבחור במקום מכובד השוכן באזור כפרי קרוב, המנותק מסביבת העבודה הרגילה כמו מקום לאירועים קטנים בשרון. מיקום זה יהפוך את האירוע לחווייתי, אטרקטיבי ושונה משגרת היומיום, במיוחד אם האירוע נערך בחיק הטבע ובמבנה ייחודי.

איכות מקום האירוע

קריטריון חשוב נוסף לבחירת מקום עבור אירוע עסקי הינה איכותו, אשר באה לידי ביטוי במספר מישורים. ראשית, היא נבחנת ברמת עיצובו של החלל ובהיותו משדר יוקרה ואלגנטיות. שנית, יש לבחור במקום בעל תודעת שירות גבוהה המחזיק בצוות גדול, אדיב ומיומן שיכול לטפל בקשת רחבה של צרכים ובקשות. ולבסוף, איכות המקום נמדדת בטיב וברמת האוכל המוגש בו.

בחירת אוכל לאירוע חברה

בהתאם להגדרות יעדי האירוע וקהל מוזמניו ייקבע סוג האוכל שיוגש בו, חשוב לדעת שבימינו עבור אירוע חברה ניתן לספק קשת רחבה של מאכלים וכיבודים. הכיבוד מתחיל בקפה ועוגה ושתייה קלה, ממשיך לכריכונים, פינגר פוד ומגשי אירוח ומגיע עד לארוחות מלאות המוגשות כבופה, דוכנים או לשולחנות האורחים. בכל סוג של תקרובת בו תבחרו, חשוב גם שיהיו יינות משובחים שיסופקו בנדיבות ויוגשו באופן אסתטי ומכובד.

 

 

 

להזמנת מקום לאירועים פרטיים באולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530