אירועים בחורף – הזמן המושלם לאירועים פרטיים

עונות האביב והקיץ נחשבות ל"עונות החמות" מבחינת עולם האירועים החגיגיים, הן בגלל השמש הזורחת ללא הפסקה והן מכיוון שמדובר בעונות בהן כולם פעילים וערניים יותר באופן כללי. אך בעוד סיבות מסוימות הופכות את הקיץ לעונה החמה בעולם האירועים, ניתן להצביע על כמה סיבות טובות לא פחות לערוך אירועים חגיגיים, הן אירועים פרטיים והן עסקיים, דווקא בחודשים של הסתיו והחורף. מבחינות רבות, החורף היא העונה המושלמת לערוך אירוע חגיגי מוצלח ואיכותי, בעלויות נמוכות יחסית.

העונה בה כלל המחירים יורדים ומזג האוויר דווקא נהיה נעים יותר – אירועי חורף

מבחינת העלויות הכרוכות בהפקת אירוע חגיגי, עונת החורף מביאה עימה הנחות במגוון תחומים רלבנטיים ותעריפים אשר עשויים לאפשר לכם להוזיל בכמה עשרות אחוזים את העלות הכוללת של עריכת האירוע. החל מגני האירועים ומקומות שונים לאירועים חגיגיים ועד לשירותים ספציפיים כמו קייטרינג או אטרקציות לאירועים – באופן כללי הביקוש לכל המקומות והשירותים הללו יורד בחורף, ובהתאם גם התעריפים שגובים רבים מהמקומות ונותני השירותים יורדים משמעותית. כל זה עשוי להצטבר בקלות ל"הנחה" של עשרות אלפי שקלים בהפקת האירוע, ביחס להפקת אירוע דומה בקיץ או באביב.

בעוד התעריפים של אירועים פרטיים ועסקיים כאחד עשויים לצנוח בחודשי החורף, מזג האוויר דווקא נהיה נעים יותר, לפחות בחלק נכבד מהחורף הישראלי. בניגוד למדינות אירופה הצפוניות, בישראל החורף אינו קר או חשוך מדי, ומדי חורף אנו זוכים גם ללא מעט ימים של שמש נעימה וחמימה. מצד אחד כבר לא חם ולח, לא מזיעים בכבדות וכו', ומצד שני ימי השמש החורפיים הרבים חושפים את כל הירוק וההתחדשות שבטבע ובגינות המטופחות השונות בהן נערכים אירועים חגיגיים. כמובן שלא ניתן להבטיח בוודאות כי היום בו תערכו את האירוע אכן יהיה יום יפה ונעים, אך גם ימי הגשם וה"סופות" בארץ אינם נוראיים במיוחד. נדירים הימים בהן מזג האוויר הישראלי סוער מדי על מנת שישבש את האירועים החגיגיים הנערכים באותו זמן.
לכן, מבחינה זו, אירועי חורף מזכים אתכם בטוב משני העולמות – תעריפים נמוכים יותר ומזג אוויר אשר לרוב יהיה נעים יותר, במיוחד בהשוואה לשיא הקיץ.

 

אירועי שישי בצהריים – מושלמים לעונת החורף

מכיוון שרבים מימי החורף הישראלי הם נעימים ואף שמשיים, אירועי יום הם אטרקטיביים במיוחד בעונות אלו בעולם האירועים החגיגיים. אירועים פרטיים בחורף בשישי בצהריים, למשל, מאפשרים ליהנות מההתחדשות הירוקה והמרהיבה של הטבע (התחדשות הניכרת לא רק במקומות לאירוח אירועים חגיגיים הממוקמים בטבע, אלא גם בכל גינה מושקעת של גן אירועים), במזג אוויר שלרוב יהיה נעים ונוח. זאת לעומת אירועי שישי בשיא הקיץ, אשר פעמים רבות סובלים מאקלים חם ולח מדי, אליו נחשפים האורחים בדרך אל האירוע, בחלק הפתוח והלא ממוזג שבגן האירועים וכו'.

לסיכום, בניגוד לדעה הרווחת, עונת החורף יכולה להיות מצוינת עבור אירועים חגיגיים עסקיים ופרטיים כאחד. מזג האוויר לרוב נעים, העלויות יחסית נמוכות והאווירה החורפית יכולה לתרום לאירוע באופן ייחודי.

 

להזמנת מקום לאירוע פרטי באולמות היקב נא לפנות למחלקת הזמנות בטלפון- 04-6107530