חתונה קטנה – יתרונות גדולים

התקופה שקודמת לחתונה, זוהי תקופה, אשר ללא ספק מלווה ברגשות מעורבים. מצד אחד שלב התכנון מלווה בהתרגשות עצומה, ומהצד השני בחששות ולחצים. לכן, אין זה מפתיע, שלא מעט זוגות צעירים בוחרים לזנוח את החלום על הפקת ענק, ולצעוד אל עבר חתונה קטנה, אינטימית, וייחודית. אין מדובר במקרה יוצא דופן, מכיוון שבשנים האחרונות, חתונות קטנות הפכו לאחד הטרנדים המקובלים, וכפועל יוצא מכך, ישנם גם אולמות שנבנו במיוחד לאירועים קטנים, כמו ארבעת האולמות של יקבי בנימינה שהופכים את חווית החתונה הקטנה למושלמת.

רק במקום לאירועים קטנים – אווירה חמה ואינטימית

לקיום חתונה קטנה ישנם יתרונות גדולים, כאשר הראשון והמובן מאליו הוא החיסכון הכספי, חיסכון שמאפשר את קיומו של אירוע לא שגרתי, בו ניתן להרעיף על המוזמנים מגוון אטרקציות ופינוקים וכך להעביר איתם ערב ייחודי, שסביר להניח, כי לא חוו כמותו מעולם. מלבד ההזדמנות להפיק את האירוע עליו חלמתם כל חייכם, באירועים קטנים ניתן להרגיש אווירה מיוחדת, שלא ניתן לחוות באולמות המיועדים לאירועים גדולים.

אם אתם מחפשים מקום לחתונה קטנה בשרון – יקבי בנימינה זו הכתובת עבורכם. כל האולמות שלנו מעוצבים על מנת להעניק לכם את כל המרחב לו אתם זקוקים בתוך החלל הקיים, תוך הדגשת האווירה האינטימית והאישית. בנוסף, האולמות שלנו מעוצבים בצורה שתאפשר לכם, ליהנות מהנופים המרהיבים המקיפים את המושבה ולבחור באירוע חיצוני, פנימי או שילוב של שניהם, במידה הרצויה.

אירוע רומנטי ומרגש

יום החתונה הוא יום בו שני אוהבים באים תחת חופה וקידושין קבל עם ועדה, אירוע מרגש עד דמעות. אולם לא פעם, העובדה שבאים בברית הנישואין מול מאות מוזמנים, עלולה לגרוע מהרומנטיקה ולהאפיל על הרגע עצמו. כאשר חוגגים חתונה בקרב בני משפחה וחברים קרובים, האווירה יותר אינטימית, ורגע החופה הנו יותר רומנטי באופן משמעותי, כל שכן כשאווירת המקום בו בחרתם להתחתן הנה מיוחדת ורומנטית לכשעצמה, האירוע הופך ליותר מיוחד ומקורי.

אולמות בנימינה ממוקמים במושבה בנימינה, מושבה בעלת היסטוריה ענפה, היסטוריה, שבאה לידי ביטוי גם בפן העיצובי של המקום. ביקבי בנימינה, הדגש הוא על אירוח אקסקלוסיבי ויוקרתי, כאשר כל המאכלים העומדים לבחירתכם, הם תוצרת המסעדה ועשויים ברמה הגבוהה ביותר תוך הקפדה על חומר הגלם, שלבי ההכנה וההגשה. מה ש הופך את החתונה שלכם באולמות בנימינה לחוויה קסומה, ייחודית וחד פעמית שתיזכר לשנים רבות.

 

להזמנת מקום לחתונה קטנה באולמות היקב פנו למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530