חתונה קטנה ב 2015 – כל מה שצריך לדעת

מסתמן שבשנה הנוכחית טרנד החתונות הקטנות הופך למגמה הולכת ומתפשטת. כיום אין זה נדיר להיות מוזמן אל חתונה קטנה בשרון, ירושלים או לכל מקום אחר בארץ, וזוגות רבים מעדיפים אירוע איכותי ואינטימי על פני אירוע המוני ורב משתתפים. מאחר שחתונות קטנות תופסות תאוצה משנה לשנה, אירועים אלו מתעצבים בהדרגה זוכים לגישות ולרעיונות חדשים ומתקדמים.

קטן אבל מושקע מאוד

מעניין לדעת שהמניע העיקרי של מרבית הזוגות לערוך חתונה קטנה אינו דווקא הרצון לצמצם ולחסוך בעלויות. בימינו זוג שמחפש מקום לחתונה קטנה מעוניין לרוב בחתונת בוטיק איכותית ומושקעת מאוד, אשר ממדדיה המצומצמים יאפשרו לפנק את המוזמנים ולהעניק יחס אישי לכל אורח. מעבר לכך, הפקת חתונות קטנות מאפשרת מידה גדולה בהרבה של יצירתיות, שתתבטא באירוע מיוחד במינו.

הכל מתחיל ונגמר במקום

הגורם העיקרי שמשפיע על היכולת להפיק חתונה מושקעת וייחודית הוא ללא ספק המקום שנבחר עבורה. למרות הניסיונות של אולמות גדולים לחדור לנישה של חתונות קטנות, הם עדיין חושבים ומתנהלים בגדול עם גישה יותר כוללנית ופחות אינדיבידואליסטית. לכן, בתור התחלה אם אתם מחפשים מקום לחתונה קטנה בשרון, בתל אביב או בכל מקום אחר, מומלץ לבחור באולמות ייעודים לסוג זה של אירועים. כמו כן, עדיף לבחור באלומות לאירועים קטנים השוכנים במיקום ייחודי ויפה, כדוגמת האולמות של יקבי בנימינה הממוקמים בתוך מבנה עתיק מרשים ומעוצבים באווירת כפר אירופאית ואלגנטית.

אוכל גורמה מגוון

מאפיין נוסף שניכר בשנה האחרונה בחתונות קטנות הינו העדפת מנות אוכל גורמה ייחודיות, המוכנות על ידי שף ומושתתות על מבחר גדול ואיכותי במיוחד. למעשה, בזכות מספר קטן של מוזמנים בעלי מכנה משותף רחב יותר, ניתן בהחלט גם ליצור תפריט בעל קונספט ייחודי בין אם מדובר בתפריט חלבי, תפריט לא כשר ואף תפריט טבעוני. ההגשה באירועים קטנים שכאלו יכולה להיות אישית, בופה או דוכני אוכל תוך מתן דגש על מאכלים מעוצבים וקלים לעיכול שניתן לאוכלם תוך כדי התערבבות בקהל המוזמנים.

מגמות עיצוב של חתונות קטנות

בכל הקשור למאפייני העיצוב של חתונה קטנה, בשנה האחרונה ניכרת מגמת העדפת חתונות בנוסח וינטאג' יוקרתי. סגנון עיצוב זה מאופיין בלבוש פחות מופקד ויותר יצירתי וצבעוני, הכולל גם שמלת כלה פשוטה ואלגנטית, לאו דווקא בצבע לבן. בנוסף, הנטייה כיום היא לעצב חופה בסגנון טבעי ופשוט עם פרוכת בעבדות יד אישית, וכמו כן תשומת לב מרובה מוקדשת לתכנון סידורי הישיבה שיתאימו לאווירה אישית ואינטימית. המדובר בסידורים אלגנטיים, מכובדים ונוחים כדוגמת כיסאות נוחים לישיבה, ספות, כורסאות וכסאות בר.

כנסו לכאן וקבלו פרטים נוספים אודות חתונה קטנה ביקבי בנימינה

חתונה מתוכננת עד הפרט האחרון

בשורה התחתונה, הפקת חתונות קטנות מוצלחות וייחודיות דורשת תכנון מוקפד בכל מרכיבי האירוע. זאת, החל בבחירת המקום, התפריט ועיצוב האולם והחופה, דרך בחירת תקליטן ורשימת השירים ועד לצלם וההופעה. ככל שתקפידו על פרטי החתונה כך יגדלו הסיכויים שהיא תהווה חוויה מרגשת ובלתי נשכחת.

 

להזמנת מקום לאירוע חתונה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530