חתונה קטנה בשישי – להתחתן במחיר שפוי

חתונה מהווה את אחד מרגעי השיא בחיים ויש המעדיפים חתונה גדולה וגרנדיוזית עם מאות אורחים בעוד אחרים חולמים על חתונה קטנה ואינטימית, בה הם מכירים את כל האורחים וכך הם יכולים ליהנות מהאהבה המורעפת עליהם ולהעניק יחס אישי לכל אחד מהמוזמנים. בשנים האחרונות ניתן לראות כי זוגות רבים מעדיפים להתחתן בימי שישי בצהרים וליהנות מאירוע יוקרתי ואיכותי במקום רומנטי ונעים, ובמחיר שפוי. לאור המצב הכלכלי יותר ויותר זוגות מעדיפים חתונה אינטימית שעלות הפקתה מאפשרת לזוג להתחיל את צעדיו הראשונים כזוג נשוי ללא הלוואות ענק המעיקות על חשבון הבנק.

כאשר מחפשים מקום לחתונה בשישי יש להקפיד על פרמטרים כמו גישה נוחה, חניה בשפע, עיצוב ואווירה במקום, נוחות הגעה לכל האורחים, קייטרינג עם מנות שף מעוצבות ועשירות בטעמים ושירות המלווה ביחס אישי וחם. חתונה רומנטית וקטנה באולם מסוגנן מהווה בחירה מועדפת כיום על ידי זוגות רבים וגם טרנד החתונות בימי שישי הולך וצובר תאוצה בגלל היתרונות הרבים, ובראשם המחיר השפוי.

דגש על איכות האירוח

כדאי לדעת כי ביקבי בנימינה ישנם ארבעה אולמות אירוח מעוצבים המיועדים לאירועים של 30 ועד 160 אורחים. לכן, זוגות המעוניינים בחתונה רומנטית ואינטימית יוכלו למצוא את מבוקשם במקום וליהנות מחוויה בלתי נשכחת המלווה באירוח איכותי ומוקפד בו הם והאורחים זוכים ליחס אישי ולפינוקים רבים. לכן, אם אתם מחפשים מקום לחתונה קטנה מתחם האירועים של יקבי בנימינה הוא המקום המושלם עבורכם. צוות המקום מנוסה ומציע מניסיונו העשיר כדי לסייע לזוגות בהפקת החתונה, במקום יש קייטרינג משובח עם שף המנהל את המטבח ומציע מנות גורמה טעימות ונפלאות וכמובן נהנים מיינות משובחים של היקב הידוע.

הפקת אירוע אקסקלוסיבי במחיר הוגן ומשתלם

חתונה בשישי בצהרים נוחה ומתאימה לרוב לכל המוזמנים וגם אינה מתנגשת באירועים אחרים. כמו כן, האורחים אינם מגיעים לאחר יום עבודה ארוך ומעייף והם אינם מוטרדים כי למחרת יש לפניהם יום עבודה חדש ולכן עליהם להתעורר בבוקר השכם. לכן, האורחים מגיעים נינוחים ומלוא תשומת לבם מופנית לזוג הטרי. לאחר האירוע הם יכולים לשוב לביתם לקראת השבת ולנוח היטב. ראוי להדגיש כי ביקבי בנימינה מפיקים אירועים אקסקלוסיביים ומפוארים במחיר הוגן ומשתלם, ניתן לבחור באחד מתוך ארבעת אולמות האירועים בהתאם לכמות המוזמנים ועל פי העיצוב של כל אחד מהאולמות. המקום טובל בירוק ומציע אווירה פסטורלית ורומנטית והנוף במקום מרהיב ותורם להצלחת החתונה האינטימית.

כאמור, ביקבי בנימינה מודעים לכך כי חתונה קטנה בשישי היא מרגשת ומיוחדת ולכן צוות המקום מלווה את הזוג הטרי ואת בני המשפחה והמוזמנים לאורך כל האירוע ומעניק להם יחס חם ושירות אדיב. החופה האינטימית, האוכל המשובח, השירות המעולה והאווירה במקום, כל אלו ועוד הופכים כל חתונה בימי שישי לאירוע מושלם ובלתי נשכח.

 

להזמנת מקום לאירוע חתונה קטנה באולמות היקב יש לפנות למחלקת הזמנות בטלפון – 04-6107530